اخبار روز سینما

عکس های لو رفته از ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام

بازیگر معروف ترکیه دمت اوزدمیر و خواننده اوزهان کوچ در ماههای گذشته عروسی کردند. عکس های لو رفته از ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام را ببینید.

ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام

لطفا توجه داشته باشید:

ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

بیشتر بخوانید:

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر زاد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم شج.

دمت اوزدمیر در آمستردام
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Vereceğim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریالی که در آن زاده شدی تقدیر با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند. دمت در حرفه‌اش در صنعت سرگرمی به عنوان خواننده مشهور ترک بنگو کار می‌کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت.

تصاویر جین‌های زیبا بر تن زیباترین بازیگر زن ترکیه هانده ارچل را از دست ندهید!

در ویدیوی ویدیوی “Ateş et ve unut” خواننده معروف ترکیه ای صندل (ساندال) ظاهر و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی یه راز بهت می گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم می کردم. بازیگران ترک مانند اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین آیلینی نیرنی.

دمت اوزدمیر در آمستردام
دمت اوزدمیر در آمستردام

علاوه بر این، در صنعت مدلینگ نیز فعالیت و یکی از چهره های تبلیغاتی از برندهای معروف است. در سریال سعید و شورای شورا و و و و و و شورای شورای شورای شورای شورای شورا با پخش دمت با چهره های معروف ترک ترک مانند کیوانچ تاتلیتوغ تاتلیتوغ، فرح زینب زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی همبازی شد. .

در سال فرصت حضور در یکی از معروف ترین هایش به نام «بوی توت فرنگی» (çilek kokusu) را پیدا کرد و به گزارش پرشین وی نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به او داد. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. دمت اوزدمیر در سریال بین من و دنیا محصول دیزنی پلاس که در شهریور پخش شد بازی کرده است.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام

عکس های لو رفته و مثبت ۱۸ از عروسی دمت اوزدمیر

زوج دمت و اوغوزهان کوچ با برگزاری مراسم در کنار خانواده اولین قدم برای ازدواج برداشتند. بعد از نامزدی نیز در شهریور ماه 1401 مراسم پرهزینه عروسی خود را برگزار می کنند.

دومین لباس عروس دمت اوزدمیر، پیراهن بلند ساتن از طراحی‌های «نیهان پکر» بود. این لباس هم لباس اول، دکلته بود. پارچه ساتن از ترندی‌ترین جنس پارچه‌های امسال دمت اوزدمیر با موضوع لباس عروس را انتخاب کرد.

بازیگر معروف ترکیه بلاخره عروس شد
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

بیشتر بخوانید:

+ [تصاویر]

این لباس هم در کمال طراحی شده و قرار دادن جیب در لباس عروس، حس و حال هم به آن میداد. دمت اوزدمیر و اوغوزهان کوچ آهنگ «زکی مورن» را برای اولین رقص انتخاب کردند!

در ادامه می توانید به دیدن فیلم و عکس لو رفته و مثبت ۱۸ از عروسی دمت اوزدمیر ززدمیر ز

مطابق با لباس عروس، مدل موها و میکاپ صورت دمت اوزدمیر هم کاملا ساده بودند. او با لباس عروس، مدل رنگ باز انتخاب شده بود و فقط طدن یک پاپیون توری روی لباسش بسنده بود. همین مدل مو اتفاقا ظاهر عروس را در عین سادگی، شیک میکرد.

دمت اوزدمیر کرده که لباس عروس زیبایش را از بین 15 میلیون دنبال‌کننده، به اولین نفری عروسی، هدیه خواهد داد! اقدام جالب و عجیبی که باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد.

عروسی دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ:

بازیگر معروف ترکیه بلاخره عروس شد
بازیگر معروف ترکیه بلاخره عروس شد

لباسی که اوزدمیر برای مهمانی بعد از مراسم انتخاب کرده بود، لباسی از برند الکساندر مک کوئین بود که این بازیگر از لندن سفارش داده بود. این لباس، پارچه خاص و منحصر به فرد بود و به شدت توجه میکرد. تصاویر زیادی از این لباس در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا