گروه bts

جیهوپ از گروه بی تی اس با عکس‌های جدید و جذاب در سربازی، توجه همه را به خود جلب کرد!/ تصاویر

جیهوپ، عضو 29 ساله گروه موفق بی تی اس، با انتشار عکس‌های جدید از خود در خدمت سربازی، باعث جنجالی جدید در اینترنت شده است.

در این عکس‌های جدید، جیهوپ با یونیفرم نظامی خود بسیار شایان و قابل توجه به نظر می‌رسد. وی دومین عضو گروه بی تی اس است که در حال تکمیل خدمت سربازی اجباری خود در ارتش کره جنوبی می‌باشد.

در خبر خوش بختانه برای طرفداران جیهوپ، وی با انتشار عکس‌های جدید در حین خدمت سربازی، به آن‌ها نشان می‌دهد که همچنان همان خوش‌تیپ قبلی است.

جیهوپ از گروه بی تی اس با عکس‌های جدید و جذاب در سربازی، توجه همه را به خود جلب کرد!/ تصاویر

یکی از افسران همکار جیهوپ، اخیراً عکسی با آقای آیدل منتشر کرده است. در این عکس، جیهوپ با لباس دستیار مربی، به شگفتی‌انگیزی خیره کننده به نظر می‌رسد و هیکل شاداب و بدون عیب‌ونقص‌اش را به نمایش گذاشته است.

بعد از انتشار این عکس‌ها، طرفداران اینترنتی نمی‌توانستند از زیبایی ظاهری جی‌هوپ عبور کنند؛ شاید حتی او را شبیه به مدل حرفه‌ای تلقی کرده‌اند.

بسیاری از طرفداران شخص جی‌هوپ را با یکی از ظاهرهای آقای آیدل شبیه‌سازی کرده‌اند. این دسته از طرفداران یادآور زمانی هستند که جی‌هوپ در حال تبلیغ آهنگ «MIC Drop» بود.

جنجال در اینترنت درباره عکس جدید جی هاپ

با باقی ماندن مدتی تا پایان خدمت جیهوپ، خواننده محبوب آیدل به نام آقای جین، همواره در حال اطمینان دادن به طرفدارانش از جدیدترین اخبار خود است. او حتی تصاویری از حضور خود و جین در کنسرت اخیر شوگا در سئول را در اختیار شیفتگان خود قرار داده است تا آن‌ها را به روز نگه دارد.

گردآوری شده توسط سایت وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا