اخبار روز سینما

مدل موی عجیب هادی چوپان سوژه مخاطبان شد!/ عکس

هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان با انتشار تصویری متفاوت و عجیب در صفحه شخصی خود به انتقاد از مخالفان خود پرداخته است.

هادی چوپان قهرمان جهان مستر المپیا در سال 2022 با جدیت خود را برای تکرار مجدد مسابقات قهرمانی 2023 آمریکا آماده می کند.

او که در ماه های اخیر همواره در مناسبت های متعدد آمادگی خود را مقابل رقبای خود نشان داده، در رقابت های امسال کار سختی دارد.

چوپان باید روی صحنه مستر المپیا ظاهر شود، در حالی که ستاره های سابق مستر المپیا درک لونسفورد را مدعی قهرمانی امسال می دانند.

اما در این میان برخی همچنان به او امیدوارند و معتقدند هادی چوپان ضعف های سال گذشته را جبران کرده است.

او قبلاً داستانی منتشر کرده و به طعنه خطاب به رقبای خود نوشته است: من در راه هستم.

علاوه بر این، مدل موی قدیمی او که به خروس معروف استریال معروف است، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

مدل موی عجیب هادی چوپان سوژه مخاطبان شد!/ عکس

رقبای اصلی هادی چوپان در مستر المپیا 2023

از سال 2011، فیل هیث 7 قهرمانی متوالی مستر المپیا را به دست آورده است. یعنی تا سال 2017 مستر المپیا به دیدن قهرمانان تکراری عادت داشت. روندی که رامی بزرگ از سال 2018 (2020 و 2021) تنها یک بار آن را تکرار کرده و حالا دنیای بدنسازی به دنبال پاسخی برای این سوال است؛ هادی شپرد راه افسانه ها را ادامه می دهد؟

ویژه برنامه های هادی چوپان برای مستر المپیا 2023

هادی چوپان مزد در مستر المپیا 2022 به پاس سال ها تلاش در رشته پرورش اندام پاداش گرفت، وی در سال های گذشته تجربیات تلخی از مسابقات حرفه ای داشت که علناً شاهد تضییع حق او بودیم. مسابقات بین المللی حتی عدم صدور ویزا برای مستر المپیا 2018 نیز مانع از آن نشد و گرگ ایرانی در رده آزاد مستر المپیا 2019 روی صحنه رفت و سوم شد. او دو بار دیگر در بین بهترین بازیکنان این تورنمنت قرار گرفت و در نهایت در سال 2022 عنوان قهرمانی را به دست آورد.

استیج مستر المپیا 2022 محل رقابت هادی چوپان و پدیده ای به نام درک لونسفورد بود. لونسفورد، قهرمان سابق دسته 212 پوندی، در اولین حضور خود در بخش آزاد، بازیکنانی مانند نیک واکر و بیگ رامی را حذف کرد. اما نتوانست از سد هادی چوپان بگذرد. هادی چوپان در 6 فیگور از 8 فیگور اصلی کاملا بهتر بود و فقط در دو فیگور لات روی کمر و جفت بازو روی کمر او و لونسفورد رقابت نزدیکی داشتند. دو چهره ای که نقطه قوت درک لونسفورد هستند و سعی می کنند عضلات کمر خود را برای حضور در مستر المپیا 2023 کامل کنند.

اما آیا هادی چوپان در سال 2022 در همین نسخه روی صحنه اورلاندو ظاهر خواهد شد؟ پاسخ قطعا خیر است. او این روزها چند ماه دیگر تا مستر المپیا 2023 تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارد و چند روز پیش برای اولین بار در وضعیت نسبتاً اصلاح شده و شرایط استثنایی آپدیت بدن خود را به اشتراک گذاشت و بار دیگر مهارت خود را در عضلات باسن نشان داد. بازوها و قفسه سینه و سپس با انتشار ویدئویی از فیگورهای پشت خود نشان داد که برنامه ای ویژه برای تقویت عضلات هاس.
مستر المپیا 2023; رقابت بزرگ در راه است

قهرمان ایرانی دستش را به سمت ساندویچ دوم می برد و با تمام توان در این مسیر تلاش می کند. هادی جدی ترین مدعی قهرمانی مستر المپیا در سال جاری است و البته در مقابل بازیکنانی مانند سامسون داودا و درک لونسفورد قرار خواهد گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا