اخبار روز سینما

قرار عاشقانه “اسدالله یکتا و همسرش” در کافه!/ عکس

اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تصویری از قرار عاشقانه تحسین برانگیز خود با همسرش در یک کافه منتشر کرده است.

اسدالله یکتا 57 سال است که در سینما و تلویزیون بازی می کند. همانطور که خودش گفت اولین کارش فیلم کلید بهشت ​​بود که در سال 1345 اجرا کرد.

او با وجود 75 سال سن، علاقه خود را به بازیگری از دست نداده و همچنان برای جلب رضایت مخاطبان سینما و تلویزیون تلاش می کند.

چندی پیش یکتا از تهیه کنندگان و کارگردانان خواست که نقشی برای او در نظر بگیرند و او را رها نکنند.

این بازیگر پیشکسوت که همچنان مورد علاقه مردم است به تازگی عکسی عاشقانه در کنار همسرش منتشر کرده است.

قرار عاشقانه "اسدالله یکتا و همسرش" در کافه!/ عکس

خاطرات اسدالله یکتا: درآمد سیگار فروشی بیشتر از سینما بود!

اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینمای ایران که به تازگی از بیماری کرونا بهبود یافته است، به همراه فریدون جیرانی در کافه آپارات حضور یافت و گفت: کارهای زیادی از لاتاری گرفته تا قصابی انجام داده ام. از آنجایی که پول نداشتم به ندرت به سینما می رفتم و سرگرمی من در کودکی جمعه شب ها به پارک رفتن بود.

هم بازی مادر فردین بودم

او در این گفت و گو به ماجرای بازیگر شدنش می پردازد و می گوید: بعد از فوت عمویم در لاله زار قدم می زدم که سری به تماشاخانه پارس زدم و نمایش «آش، کاسه و ملاقه» را آنجا دیدم. رضا عبدی و نیکتاج صبری که مادر فردین بود در آن تئاتر بازی کردند. مدیر تئاتر متوجه شده بود که من یواشکی وارد سالن شده ام، جلوی من را گرفت و گفت: “تو اینقدر آشغال هستی، نمی خواهی بازیگر شوی؟” بعد در همان تئاتر به من نقش داد. بعد از تئاتر پارس به تئاتر دهقان رفتم و از آنجا بیشتر دیده شدم. من در تمام تئاترهای لاله زار کار کردم.

اولین فیلم با لیلا فروهر

اسدالله یکتا درباره اولین باری که مقابل دوربین قرار گرفت نیز می گوید: با معرفی صابر رهبر در فیلم مراد و لاله بازیگر شدم. در همان فیلم هنگام پایین آمدن از تیر برق هم مجروح شدم و چانه ام کنده شد و همه جا خون بود. قبل از انقلاب در حدود 70 فیلم بازی کردم و تقریباً با همه بازیگران سرشناس ایرانی آن زمان از جمله فردین و ملک مطیعی بازی کردم.

فردین آقا بود

یکتا درباره شخصیت فردین و ملک مطیعی افزود: فردین یک آقا بود و شخصیت داشت. ملک مطیعی هم بداخلاق نبود. این بازیگر قدیمی درباره سینمای بعد از انقلاب نیز گفت: بعد از انقلاب کار نکردم و از ترس اینکه خانه سه طبقه ام در جاده شمیران مصادره شود، آن را به فردی دادم که سرم هم کلاه گذاشت. بعد از انقلاب سیگار می فروختم و مردم به جای یک پاکت، دو بسته از من می‌خریدند که درآمدش خیلی بهتر از سینما رفتن بود.

اسم دخترانم را نمی گویم

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره زندگی شخصی خود گفت: دو بار ازدواج کردم. من فقط دو سال با همسر اولم که شیرازی است زندگی کردم. اکنون از همسر دومم شش فرزند دارم. البته اسم دخترانم را نمی گویم تا مردم متوجه اسمشان نشوند. شخصی برای من خانه ای در تجریش خریده و بازیگرانی مثل اشکانی خطیبی و پریناز ایزدیار وسایل خانه را آماده کرده اند تا بتوانم زندگی آرامی داشته باشم و بعد از سال ها زندگی در ورامین به تهران و تجریش بیایم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا