اخبار روز سینما

صبحانه عجیب و غریب بهنوش بختیاری در جاده!/عکس

عکس/ صبحانه شگفت انگیز بهنوش بختیاری در حاشیه زمینی بزرگراه قزوین

بهنوش بختیاری به تازگی تصویری عجیب منتشر کرده و نشان می دهد که در حاشیه اتوبان قزوین در حال صرف صبحانه است.

عکس/ صبحانه شگفت انگیز بهنوش بختیاری در حاشیه زمینی بزرگراه قزوین

بهنوش بختیاری دو سال است که در هیچ اثری حضور نداشته و هیچ توضیحی در این زمینه نداده است. از سوی دیگر با مناقشات زیادی مواجه شده است. او اخیرا داستانی افشاگرانه علیه کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون منتشر کرده است. بختیاری مدعی شده بود که در اثر خلق شده توسط این فرد حضور داشته اما حقوقی به وی پرداخت نشده است. در ادامه از وزارت ارشاد به دلیل مجوز به این فرد شکایت کرد. اما نه وزارت ارشاد و نه این کارگردان برجسته هیچ واکنشی به ادعاها و شکایات بختیاری نشان ندادند.

عکس/ صبحانه شگفت انگیز بهنوش بختیاری در حاشیه زمینی بزرگراه قزوین

بهنوش بختیاری به تازگی عکسی از خود در حال صرف صبحانه با عوامل فیلم جدیدش در حاشیه اتوبان قزوین منتشر کرده است.

عکس/ صبحانه شگفت انگیز بهنوش بختیاری در حاشیه زمینی بزرگراه قزوین

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، در 29اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. بختیاری قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و به این ترتیب وارد دنیای سینما شد. از افتخارات بهنوش بختیاری می توان به نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن در دومین جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

او در سریال هایی همچون هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم،

خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا