اخبار روز سینما

عکس : سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه

به جدید تصویری از سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه در رسانه های مجازی فارسی پخش می شود که بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

شیرین نون خ، یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن این سریال است، وی عکس خاطره انگیز هنرپیشگان سریال نون خ در فرودگاه در کنار بازوند بازیگر نقش روژان نون خ و صبا بازیگر نقش کژال در خ 1 را در صفحه رسمی منتشر کرد که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

آخرین اخبار درباره سلفی هنرمندان سریال نون خ در فرودگاه در فضای مجازی پخش می شود که صدای زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه تصویری از بازیگران نون خ در کنار هواپیما دیدم.

سلفی جذاب بازیگران سریال نون خ در فرودگاه

ندا قاسمی . این بازیگر کشورمان اصالتا کرمانشاهی است و پیش از سریال نون خ در کرمانشاه در تئاتر و رادیو و چند تله فیلم مقابل دوربین رفت.

بازیگر نقش شیرین سریال نون خ از طریق یکی از فیلمسازی به دفتر سعید آقاخانی معرفی شد و از گرفتن بازیگری برای نقش انتخاب شد و با سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید.

سلفی هنرمندان سریال نون خ در فرودگاه

در ادامه می‌توانید تصویری از بازیگران نون خ در کنار هواپیما را ببینید:

سلفی هنرمندان سریال نون خ در فرودگاه

این بازیگر به دلیل داشتن اصالت کرمانشاهی به خوبی از درمان ایفای نقشش برآید و لهجه را در این فیلم خوبی ادا کند و در کنار دیگر بازیگران این سریال با سریال نون خ خ مهمان مردم از قاب تلویزیون.

پس از حضورش در عرصه بازیگری، در ایام نوروز 1398 با نقش شیرین در سریال نون به کارگردانی کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید. علاوه بر فصل اول سریال نون خ در فصل دوم سریال نون خ نیز حضور پیدا کرد.

از بازیگران سریال خ می جدا به سعید آقاخانی سیروس سیروس، هدیه بازوند، صالحی، شقایق دهقان، جمالی، حمید حمید، شیدا شیدا یوسفی، علی صادقی صادقی و… اشاره اشاره.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا