اخبار روز سینما

عکس سلفی جانی دپ فروخته شد. خود پرتره جانی دپ از چالش برانگیزترین دوران زندگی اش

فروش سلف پرتره جانی دپ مربوط به دوران چالش برانگیز زندگی او که چند ماه پیش خلق کرده بود از 13 روز پیش آغاز شده است.

روز پنجشنبه، Castle Fine Art از سلف پرتره 60 ساله دپ با عنوان Five رونمایی کرد که از امروز تنها به مدت 13 روز به فروش می رسد. رقمی که او در یک بیانیه مطبوعاتی آن را «برای هنرمند مهم» توصیف کرد.

به خواندن ادامه دهید:

کنسرت جانی دپ در پاریس

آغاز فروش سلفی جانی دپ

سلفی جانی دپ برای فروش

تا زمانی که اولین مجموعه هنری او، دوستان و قهرمانان، در سال 2022 منتشر شد، جانی دپ تاکنون بیش از 3.6 میلیون دلار درآمد داشته است. این پرتره به سبک مجموعه قبلی دوستان و قهرمانان جانی دپ نقاشی شده است و از عکسی الهام گرفته شده است که دپ در یک عطر عطر کریستین دیور در سال 2015 با عکاس ژان باپتیست موندینو گرفته است، همانطور که دپ در یک مصاحبه ویدیویی در مورد این پرتره توضیح داد. دپ در این ویدیو توضیح می دهد:

من این سلف پرتره را در استودیوی رالف استدمن در حدود سال 2021 گرفتم. من آن را بررسی کردم و نمی دانم چرا، فکر کردم به چیز دیگری نیاز دارد. اطلاعات بیشتر مورد نیاز است.

خود پرتره جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش، خود پرتره جانی دپ برای فروش، خود پرتره جانی دپ برای فروش

سلفی جانی دپ برای فروش

در زیر عکس سلفی جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش را مشاهده می کنید:

آغاز فروش سلفی جانی دپ
خود پرتره جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش، خود پرتره جانی دپ برای فروش، خود پرتره جانی دپ برای فروش

این بازیگر افزود:

وقتی احساس کردم که باید فقط سال ها را یادداشت کنم، فقط “پنج” را آنجا گذاشتم زیرا در آستانه ورود به پنجمین سال جنون خود بودم.

در یک بیانیه مطبوعاتی همچنین اشاره شد که جانی دپ در سال 2021 “خود را در خلق این اثر به عنوان ابزاری برای شفای خلاق غرق کرد” و اوایل سال قبل از تصمیم به اشتراک گذاری عمومی آن به پروژه بازگشت.

سلفی جانی دپ برای فروش

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا