اخبار روز سینما

عکس جنجالی حامد بهداد . طرفدارانش انتظار نداشتند

حامد به بازیگران توانا و البته بسیار پرطرفدار ایرانی است که در آثار متنوعی از ایفای نقش کرده است. عکس جنجالی حامد بهداد اما این روزها خبرساز شده است.

حامد بهداد متولد 26 آبان 1352 است. این بازیگر ایرانی اولین بار در فیلم آخر بازی در سینمای ایران حاضر شد و برای هم این فیلم نیز، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او در فیلم‌هایی چون بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین حضور و برای بازی در فیلم جرم به کارگردان مسعود کیمیایی. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از جشنواره بیست و نهم فیلم فجر کرده است.

از آخرین جوایز او می‌توان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی ف یلم شانگهای در سال 2019 برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

به تازگی عکسی از این بازیگر پرطرفدار دست به دست می شود. داستان عکس جنجالی حامد بهداد که در فضای مجازی منتشر شده چیست؟

بیشتر بخوانید:

عکس جنجالی حامد بهداد

طرفدارانش انتظار نداشتند

عکس بسیار جنجالی حامد بهداد

تصویر بالا حامد بهداد را با استایلی سینماتیک نشان می دهد. این عکس که در فضای مجازی منتشر شده است، توجه مخاطبان و طرفدارانش را به خود جلب کرده و وجود سیگار در این تصویر، آن را به یک عکس جنجال برانگیز حامد بهداد تبدی گذاشته است. هر چند که قبلاً حامد بهداد در استایلهای این چنین دیده شده است.

حامد بهداد در طول فعالیت‌های هنری‌اش از بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایرا در نقش عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری می‌شوند. همچنین بهداد برای بازی‌های بسیاری از فیلم‌هایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعدی نامزد دریافت جایزه بازیگر است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا