اخبار روز سینما

عکس جدید همسر و بچه زاکربرگ + [تصاویری از فرزند جدید او]

عکس جدید همسر و بچه زاکربرگ برنامه‌نویس و یکی از موسسان شبکه اجتماعی فیس‌بوک را در ادامه. همسر او نیز در تصاویر مشاهده می شود.

عکس جدید همسر و بچه زاکربرگ

عکس همسر زاکربرگر بهمراه فرزندش 2023 به تازگی منتشر شده است. خبر به دنیا آمدن فرزند زاکربرگ در فضای مجازی منتشر شد و توجه ها را جلب کرد. تصویر تازه از بچه زاکربرگ در آغوش همسرش را در ادامه تماشا کنید.

در دسامبر زاکربرگ همراه با همسرش خبر از قصدشان مورد بخشیدن چیزی بالغ بر درصد از ثروتشان به امور خیریه نمودند. در مطلبی زاکربرگ در صفحه شخصی خودش در فیسبوک کرده بود از این مبلغ به طول دوره خودش و همسرش خبر می‌داد.

بیشتر از 7 میلیون نفر در شبکه اجتماعی فیسبوک صفحه او را دنبال می‌کنند. زاکربرگ یک یهودی‌زاده است، ولی زمانی اذعان کرد که خداناباور است. اما وی در پست فیسبوکی خود به مناسبت کریسمس ۲۰۱۷ نوشت:

کریسمس مبارک! عید اخاص مبارک! از طرف من، پریسیلا و مکس. من یک دنیا به دنیا آمدم و زمانی که بزرگتر شدم به شک افتادم. اما اکنون بر این باورم که مذهب خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید:

عکس جدید از فرزند زاکربرگ برنامه‌نویس موسس شبکه فیس‌بوک

عکس تازه در سال 2023 از فرزند زاکربرگ

مارک الیوت زاکربرگ (انگلیسی: Mark Elliot Zuckerberg ؛ زاده ۱۴ مه) برنامه نویس رایانه یکی از وبگاه شبکه اجتماعی مؤسسان فیس‌بوک در ایالات متحده آمریکا است. مجله تایم زاکربرگ را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۰ انتخاب کرده است.

تصویر تازه از بچه زاکربرگ در آغوش همسرش :

عکس تازه در سال 2023 از فرزند زاکربرگ

او به یک دانشجوی دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان کامپیوتر به افراد خاص مک‌کالم مک‌کالم مک‌کالم، داستین موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز موسکوویتز او هم اکنون به عنوان مدیر اجرایی در فیس‌بوک فعالیت می‌کند.

در سال، مجله فوربس او را جوانترین ثروتمندی که ثروتش را شخصاً معرفی می کند و ثروت او ۱، ۵ میلیارد دلار تخمین زده است. هم‌اکنون وبگاه، دارایی‌های او را ۷۸. ۳ دلار اعلام کرده‌است و از نظر پنجمین شخص ثروتمند در جهان است.

عکس همسر زاکربرگر بهمراه فرزندش 2023
عکس همسر زاکربرگر بهمراه فرزندش 2023

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا