اخبار روز سینما

عکس/ تاوانی که جواد کاظمیان بابت انتقادات تند و تیزش داد

منتشر شدن یادداشت معنادار و معروفی از سوی جواد کاظمیان پیشکسوت تیم پرسپولیس در صفحه شخصی اش سوژه مخاطبان فضای مجازی شده است.

پی ام آپلود- جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس از جمله چهره های معروف فضای مجازی است که به مطالب تلخ و کنایه آمیز در صفحه اش شهرت دارد.

هر چند از هواداران پر و پا قرص این ستاره سابق پرسپولیس معتقدند قصد او از این مطالب انتشار حقایق جامعه و مشکلات مردم است.

با این ساعاتی پیش این بازیکن پیشین تیم ملی یادداشت های خاص و معناداری را در ص فحه شخصی اش منتشر کرده است که با واکنش هایی هم مواجه شده است.

جواد کاظمیان در این استوری با استایل و مدل موی جدیدش، جملات معروف از کارگردان با روف سینما مسعود کیمیایی را خطاب به مخاطبان اش نوشته است.

بخوانید: عکس/ تبلیغ عجیب همسر سپهر حیدری برای فروش خاویار

آخرین یادگاری تلخ حسین ماهینی و جواد کاظمیان با علی انصاریان

به گزارش پی ام آپلود، جواد کاظمیان و حسین ماهینی از چهره های محبوب و سابق پرسپو لیس همیشه مورد توجه طرفداران تیم پرسپولیس اند.

البته جواد کاظمیان مدت هاست که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و به عنوان پیشکسوت این باشگاه از او یاد می شود. اما حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس هنوز به طور رسمی از میادین حرفه ای خداحافظی نشده است.

در همین چند ساعت پیش تصاویر مشترکی از این دو چهره پرسپولیسی در مراسم رونمایی از آخرین فیلم مرحوم علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصاویر مرتبط با اکران خصوصی فیلم فوری با هنرمندی مرحوم علی انصاریان ا ست با واکنش نسبت به مخاطبان فوتبال روبه رو شده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا