اخبار روز سینما

عکس/ امیر عابدزاده با این خالکوبی عجیب همه را به فکر فرو برد.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم اسپانیایی پونفرادیا با انتشار تصویری مفرح و جذاب در صفحه شخصی خود مورد توجه مخاطبانش قرار گرفته است.

امیر عابدزاده پسر بزرگ احمدرضا عابدزاده در تمام سال های فوتبالی اش زیر سایه شهرت پدرش بوده است.

اگرچه این بازیکن برجسته کشورمان دو جام جهانی را در کارنامه خود دارد و حتی زمانی یکی از درخشان ترین دروازه بانان تیم ملی کشورمان بود.

اما شانس مدت زیادی است که با او همراه نیست. هم در باشگاهی که او بازی می کند و هم این روزها در لیگ دسته دوم اسپانیا شرایط خوبی ندارد.

در ادامه پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، نام وی در لیست دروازه بانان تیم ملی دیده نشد.

با این حال این دروازه بان برجسته کشورمان همچنان به این اخبار متفاوت واکنش خاصی نشان داده است.

در همین رابطه عابدزاده کوچولو به تازگی مطلبی جالب در صفحه مجازی خود منتشر کرده است که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است.

او در این داستان خنده دار با نشان دادن یک آلوچه در دستانش، خالکوبی عجیبی را روی یکی از انگشتانش آشکار کرد که به نظر می رسد کلمه پانسی باشد.

عکس/ امیر عابدزاده با این خالکوبی عجیب همه را به فکر فرو برد.

به گزارش پی ام آپ، در روز چهلم لیگ دسته اول اسپانیا، پونفرادینا مقابل هوئسکا به تساوی یک بر یک دست یافت تا با 40 امتیاز در رده بیستم جدول 22 تیمی قرار گیرد و به دسته پایین سقوط کند.

عابدزاده که با درخشش در تیم ماریتیمو نامی برای خود دست و پا کرده بود، پس از نمایش خوب در پرتغال به یکباره راهی لیگ دسته اول اسپانیا شد و در تیم پونفرادینا بازی کرد.

در فصل اول، پونفرادینا یکی از کاندیداهای صعود به لالیگا بود، اما در هفته های اخیر نتوانسته اند به پلی آف صعود کنند. امسال اما عملکرد تیم کاملا افت کرد و از ابتدا این تیم تلاش کرد که بماند اما در نهایت ناکام ماند.

عابدزاده یکی از بازیکنان خوب پونفرادینا بعد از جام جهانی بود. با این حال او نتوانست مانع سقوط تیمش به دسته سوم شود. به گزارش سایت فوتموب، عابدزاده با امتیاز 6.82 به عنوان پنجمین بازیکن برتر تیمش معرفی شد. عابدزاده بر اساس تعداد دفعات توپ در بازی ها سیزدهمین دروازه بان برتر کل لیگ شد.

پونفرادینا فصل آینده باید در لیگ دسته سوم بازی کند و برای صعود به دسته دوم بجنگد. پسر عقابی که تجربه حضور در جام جهانی و جام ملت ها را به همراه تیم ایران دارد، بعید است بخواهد در لیگ دسته سوم اسپانیا بازی کند!

به نظر می رسد بهترین راه برای جلب نظر امیر قلعه نویی و ترکیب جدید تیم امیر عابدزاده، بازی در لیگ ایران و در تیمی است که بتواند فیکس باشد. با توجه به حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس و علاقه شدید یحیی گل محمدی به این دروازه بان، قطعا مقصد بعدی امیر عابدزاده نمی تواند پرسپولیس باشد.

امکان دارد امیرابدزاده راه دیگری را انتخاب کند یا استقلال؟ باید صبر کنیم و ببینیم!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا