اخبار روز سینما

عکس : اقدام جالب از جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو

به تازگی خبری در مورد اقدام جالب از جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو در رسانه ها پخش می شود که صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

امروز تصویری از اقدام عجیب همسر گریستیانو رونالدو در فضای مجازی پخش شده است که بسیاری از کاربران فضای مجازی از دیدن آن شوکه شده اند. گویا عکس جورجینا رودریگز در پی اقدام جدید در رابطه چهره بدون آرایش بوده است که جوابگوی مدلینگ و کاربران شبکه‌های کامپیوتری با این حرکت جنجالی‌اش است. در ادامه تصویری از اقدام عجیب و جسورانه جورجینا رودریگرز را دیدم.

بیشتر بخوانید:

سلفی جورجینا رودریگز از چهره طبیعیش

حمله جورجینا رودریگز به جشن عربستان [+جزئیات]

اقدام جالب از جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگرز مشهور جهانی با انتشار تصویری متفاوت از خودش در چهره طبیعی و بدون آرایش خود رونمایی کرده است. جورجینا رودریگز مدل معروف و همسر کریس رونالدو که فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر بوده است. فعالیت اصلی خودش را به عنوان فروش آغاز کرد. این مدل 168 سانتی متر قد و 54 کیلو وزن دارد.

لطفا توجه داشته باشید:

عکس جورجینا رودریگز در پی اقدام جدید

عکس جورجینا رودریگز در پی اقدام جدید

جورجینا رودریگز همسر کریستیانو در تاریخ 7 بهمن 1373 در شهر جاکا از مادر اسپانیایی و پدر آرژانتینی بدنیا آمد. او تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد. در سال 2019 خبری به درز درز که پدر پدر 69 ساله اشریگز یکی از قاچاقچیان مشهور کوکائین است که ده سال از عمرش را در زندان اسپری اسپری کرده است.

جورجینا سرانجام شغل رویایی خودش به عنوان فروشنده گوچی در سال 2016 دست یافت در این با ستاره ستاره فوتبال آشنا. روزهای بعد از آشنایی با این فوتبالیست، زندگی اش را تغییر داد. آنها در یک فضای آرام و خارج از محیط کار باهم صحبت می کنند. جورجینا در یک نگاه عاشق کریستیانو شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا