اخبار روز سینما

عکس: اظهارات عجیب نفیسه روشن درباره احمدی نژاد; آقای احمدی نژاد برگشته!؟

به تازگی اظهارات عجیب نفیسه روشن درباره احمدی نژاد سروصدای زیادی در رسانه های آنلاین فارسی به پا کرده است که به یک سری رسوایی ها منجر شده است.

اخیرا صحبت های نفیسه روشن درباره محمود احمدنژاد در فضای مجازی در حال اشتراک گذاری است که سردرگمی زیادی ایجاد کرده است. انگار این صحبت های نفیسه روشن درباره احمدی نژاد در مورد بازگشت او بود. در بعدی ماجرای جنجالی نفیسه روشن درباره احمدی نژاد خواهیم دید.

اظهارات عجیب نفیسه روشن درباره احمدی نژاد

نفیسه روشن این بازیگر سینما و تلویزیون در مطلبی به کارگردانی احمدی نژاد خواستار بازگشت وی به ریاست جمهوری شد.

نفیسه روشن بازیگران سینما و تلویزیون در استوری اینستاگرام خطاب به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی نوشت:

آقای احمدی نژاد کاش هنوز اینجا بودی… ما زنده بودیم امثال من بعد از شما در دوره روحانی خان و بعد از آن روزی هزار بار جان می دادیم برای یک زندگی سالم یکی مثل من می خواهد دیگر نکش” .

ماجرای جنجالی نفیسه روشن درباره احمدی نژاد را در ادامه مشاهده می کنید:

صحبت های نفیسه روشن درباره محمود احمدنژاد

صحبت های نفیسه روشن درباره احمدی نژاد

او همچنین نوشت:

آقای احمدی نژاد کجایی مرد کجایی من یک روحانی هستم که هر روز از خانه مجلل شما می گذرم، یک بار هم محترمانه به افطار و مراسم احمقانه شما دعوت نشدم، حالا که دهانمان برای زندگی و کار صاف است. ایران بدتر از آتش جهنم شده آقای احمدی نژاد خدا او را برگرداند لااقل گوش می کردی این مملکت نبود… اجاره بها، گرانی، بیکاری، همه را دیوانه کرده است، کجایی؟ ??”

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا