اخبار روز سینما

عکس: استایل شیک و خانم بازیگر متفاوت

استایل شیک و متفاوت خانم بازیگر بسیار غوغا به پار کرد. تیپ خاص و کلاسیک مریم مومن بسیار خبر ساز در ادامه تماشای تصاویر تیپ وی همراه ما بمانید.

استایل خفن و متفاوت مریم مومن بازیگر سریالهای تلویزیون در رسانه بسیار بازتاب داشت. به تازگی عکسی از استایل کلاسیک مریم مومن در فضای مجازی پخش شده که بسیار زیبا و خاص است.

استایل شیک و متفاوت خانم بازیگر

تیپ خاص وجدید خانم بازیگر سریال‌ها

به گزارش صبح در تصویری که به تازگی مریم مومن صفحه اینستاگرامش منتشر شده است این بازیگر دامن کروات را با کفش پاشنه بلند ست کرده است که استایل خاص و متفاوتی را برای او رقم بزند.

استایل خانم بازیگر در اتاق عروس

مریم مومن در جدیدترین تجربه خودش در بازیگری در اتاق تئاتر عروس با کارگردانی قنبری ثبت کند. قبل از خانم نسیم ادبی، گیتی قاسمی، قجابگلی، آیه کیانپور و غلامی در این دوره از دورهم جمع شدند.

اتاق عروس دختر جوانی به نام نادیا است که ازدواج می‌کند و در تالار عروسی می‌نشیند که هنوز در ساعت مقرر در تالار حاضر نشده است.

مریم مومن متولد 6 مرداد ماه سال 1377 در اردبیل است. این بازیگر در بازیگری فارغ‌التحصیل شده است که اولین بار در 5 سالگی جلوی دوربین بازیگری کرده است. مریم مومن کارش را با تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال بانوی عمارت به شهرت یر شبه ٯست تدبیر.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا