اخبار فناوری و تکنولوژی

عکسی از یک تغییر بزرگ در آیفون 15 پرو – ریمینولود

دیجیاتو نوشت Cirrus Logic به عنوان یکی از تامین کنندگان اپل تایید کرده است که دستگاه ذکر شده در گزارش های قبلی خود در دسترس نخواهد بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل ماه گذشته گفت که این غول فناوری از دکمه های حالت جامد در آیفون 15 پرو استفاده نخواهد کرد و اکنون Cirrus Logic، یکی از تامین کنندگان اپل، ظاهرا این موضوع را تایید کرده است.

پی ام آپلودجه به MacRumors، تامین کننده اپل در گزارش سهامداران خود اعلام کرد:

در میان فرصت‌های HPMS که مورد بحث قرار گرفتیم، انتظار نمی‌رود که محصول جدیدی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم و در پاییز امسال معرفی می‌شود، طبق برنامه‌ریزی شده وارد بازار شود.

بخش HPMS که Cirrus Logic در گزارش خود به آن اشاره کرده است (مخفف High Performance Mixed Signal) شامل درایورهای لمسی برای موتور Taptic آیفون است. مینگ چی کو قبلاً گفته بود که مدل‌های آیفون 15 پرو به دو موتور تاپتیک اضافی مجهز خواهند شد که با فشار دادن دکمه‌های حالت جامد، احساس کلیک کردن را به کاربران القا می‌کنند.

گزارش قبلی از تامین کننده اپل گفت:

ما به تعامل با یک مشتری استراتژیک ادامه خواهیم داد و مشتاقانه منتظر راه اندازی یک جزء جدید HPMS در تلفن های هوشمند در سال آینده هستیم.

اپل بزرگترین مشتری Cirrus Logic است که 79 درصد از درآمد آن در سال مالی 2022 را به خود اختصاص داده است. تحلیلگران مؤسسه مالی معتبر Barclays (Barclays) همچنین اعلام کرده اند که با وجود نظرات Cirrus Logic، احتمالاً دکمه های حالت جامد را در آینده نخواهیم دید. نسل آیفون

سوئیچ را برای بی صدا کردن دستگاه در آیفون 15 پرو تغییر دهید

عکسی از یک تغییر بزرگ در آیفون 15 پرو

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، کو ماه گذشته گفت که مدل‌های آیفون 15 پرو دیگر دکمه‌های حالت جامد را به دلیل “مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه” نخواهند داشت. اکنون انتظار می رود این دستگاه ها از همان دکمه های سنتی آیفون استفاده کنند. با این حال، می‌توان انتظار داشت که سوئیچ بی‌صدا با یک دکمه قابل تنظیم جدید مانند دکمه اکشن اپل واچ اولترا جایگزین شود.

در نهایت، در حالی که جف پو، تحلیلگر اپل نیز ماه گذشته ادعا کرد که احتمالاً شاهد دکمه های حالت جامد در مدل های آیفون 16 پرو خواهیم بود، نظرات Cirrus Logic در گزارش خود نشان می دهد که در حال حاضر اطلاعات محدودی در مورد برنامه های آینده Manzana وجود دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا