اخبار روز سینما

مراسم آتیلا پسیانی و حضور مریلا زارعی!/جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ: مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. مریلا زارعی یکی از بازیگران برجسته ایرانی است. مریلا زارعی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی حضور داشته است. مریلا زارعی در مراسم مرحوم آتیلا پسیانی حضور یافت. مریلا زارعی جوایز زیادی دریافت کرده است. عکسی از حضور مریلا زارعی در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی را مشاهده می کنید.

مریلا زارعی

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی متولد 25 فروردین ۱۳۵۳ بازیگر سینما و تلویزیون در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است و در 21 سالگی با سریال «کارآگاه» پا به تلویزیون گذاشت و در حال حاضر دارای سه سیمرغ بلورین است.

او متولد تهران است اما اصالتاً اصفهانی (نطنز) است، برادرش در خارج از کشور زندگی می کند و خواهر کوچکترش ملیکا معروف به خاله شادونه مجری کودک است.

داستان علاقه شما به بازیگری

تحصیلات ابتدایی من در مدرسه علوی اسلامی بود که به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد و بررسی فیلم و سریال، پایه های علاقه من به بازیگری در آنجا شکل گرفت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا