اخبار روز سینما

عوامل سازنده فیلم جدید گرین لنترن مشخص شدند

عوامل سازنده فیلم جدید گرین لنترن مشخص شدند. این اثر یک نمایش بسیار مهم برای دی سی خواهد بود و به نظر می‌رسد یک پروژه با کیفیت بالا در سطح HBO است.

«جیمز گان» و «پیتر سافران»، مدیران اجرایی استودیو «دی سی»، اخیرا اعلام کردند که سری فانوس‌های سبز مکس نقش مهمی در DCU جدید آن‌ها ایفا خواهد کرد. این مجموعه قرار است روی «هل جردن» و «جان استوارت» تمرکز داشته باشد و یک معمایی را مورد بررسی قرار دهد که نقش بسیار مهمی در داستان اصلی فیلم و تلویزیون آنها خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عوامل سازنده فیلم جدید گرین لنترن مشخص شدند

بر اساس برخی فهرست‌های پروفایل در وبسایت انجمن نویسندگان آمریکا (WGA)، به نظر می‌رسد «کریس موندی»، «دیمون لیندلوف»، «جاستین بریت-گیبسون»، «برینا گیبسون» و «ونسا بادن کلی»، همگی در حال کار روی این پروژه هستند. اگرچه برخی شایعات درباره نقش‌های آنها وجود دارد؛ اما هیچ یک به طور مستقیم تأیید نشده‌اند.

فیلم جدید گرین لنترن

همچنین سریال گرین لنترن که قرار بود توسط HBO Max ساخته شود و «فین ویتروک» و «جرمی اروین» در نقش‌های اصلی حضور داشتند، توسط «دی سی» کنسل شد. این سریال قرار بود یک مجموعه 8 قسمتی باشد که در دهه‌ها و کهکشان‌های مختلف روایت می‌شد و داستان چندین فانوس سبز را دنبال می‌کرد.

برخی از شخصیت‌های معروف دنیای «گرین لنترن» مانند «جسیکا کروز»، «سایمون باز»، «سینسترو» و «کیلووگ» نیز قرار بود در این سریال حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید گرین لنترن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Bleedingcool

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا