اخبار خودرو

عرضه خودروهای جدید در سامانه وارداتی ها

عرضه خودروهای جدید در سامانه وارداتی ها

مهدی تقدسی، مدیر سامانه عرضه خودرو در گفت و گو با خبرنگار لاست کار، از انجام عرضه خودروهای جدید خارجی در روزهای آینده از طریق سامانه واردات خبر داد.

به گزارش خودروکار، مدیر سامانه عرضه خودرو با اشاره به روند عرضه خودروهای برقی گفت: خوشبختانه سامانه انحصاری فروش خودروهای برقی فراتر از حد انتظار بوده است. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از مراجعین ثبت نام اولیه خود را در سامانه الخری انجام داده اند و نتیجه اولیه این سامانه طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. با توجه به استقبال صورت گرفته، مشهود است که شرکت های واردکننده خودرو، محصولات دیگری را نیز به سیستم برق رسانی می کنند. ما به دنبال خرید آسان و مطمئن در سیستم الکترونیکی هستیم و می خواهیم دوره های بعدی این سامانه را بگذرانیم.

تقدسی در ادامه افزود: تا 24 ساعت آینده اطلاعیه جدید سامانه واردات اعلام می شود و کسانی که اولویت خرید در سامانه واردات دارند که ثبت نام برای اسفند ۱۴۰۱ می توانند درخواست اولیه خرید خودرو را ثبت کنند.»

مدیر سامانه تامین خودرو درباره دوره جدید سامانه وارداتی افزود: در این دوره سامانه وارداتی علاوه بر برخی محصولات قبلی، خودروهای جدید نیز عرضه می شود که لیست نهایی خودروهای موجود در این دوره سامانه اعلام می شود تا فردا اعلام شود. اما می توانم بگویم حضور سه خودروی جدید هاوال H6 هیبریدی، سانگ یانگ کوراندو تک دیفرانسیل و سانگ یانگ کوراندو با دو دیفرانسیل قطعی شده است.

پیوستن کره به سیستم وارداتی

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو یک کراس اوور سایز متوسط ​​محسوب می شود. در حال حاضر مونتاژ این خودرو در کارخانه نورا موتور پاریس آغاز شده است و نمونه هایی از این خودرو هم اکنون در نسخه دو چرخ متحرک و فول آپشن به نمایندگی های این شرکت رسیده است. با این حال، BMW Cars در نظر دارد محموله وارداتی این کراس اوور کره ای را در نسخه های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در سیستم عرضه کند. هنوز مشخص نیست که آیا واردات نسل جدید سانگ یانگ کوراندو توسط گروه خودروهای BMW بهمن آیا ادامه خواهد داشت یا تنها بخشی از این خودروها وارد کشور می شود؟

خبرنگار در ویدئوی زیر جدیدترین ارائه سانگ یانگ کوراندو دو چرخ محرک مونتاژ شده توسط نورا موتور پارس را آماده کرده است:

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا