اخبار روز سینما

عنوان قسمت سوم فیلم Knives Out مشخص شد

«بنوا بلانک»، کارآگاه باهوش و دوست داشتنی، برای حل راز دیگری در قسمت سوم فیلم Knives Out به کارگردانی «ریان جانسون» بازمی‌گردد.

عنوان این فیلم، “بیدار شو مرد مرده” خواهد بود. «جانسون» روز جمعه با انتشار یک تیزر کوتاه، علاوه بر اعلام عنوان فیلم، تاریخ اکران آن در سال 2025 را نیز تایید کرد. در این ویدیوی 45 ثانیه‌ای، «دنیل کریگ»، بازیگر نقش «بنوا بلانک»، با اشاره به دو فیلم اول این مجموعه‌ی رازآلود یعنی چاقوکشی 2019 و گلس آنین 2022 می‌گوید:

در ابتدا، چاقوها بیرون آمدند. سپس، شیشه شکست. اما خطرناک‌ترین پرونده‌ی من هنوز در راه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عنوان قسمت سوم فیلم Knives Out چیست؟

بیدار شو مرد مرده بر اساس قراردادی به ارزش 450 میلیون دلار که «ریان جانسون» برای ساخت دو دنباله با «نتفلیکس» امضا کرده است، توسط این شبکه پخش خواهد شد. با وجود موفقیت چشمگیر فیلم اول در گیشه با فروشی معادل 312 میلیون دلار در سطح جهان (که توسط کمپانی لاینزگیت توزیع شد)، «نتفلیکس» فیلم گلس آنین را تنها با اکران محدود در سینماها به نمایش گذاشت و تنها 13 میلیون دلار از این طریق درآمد کسب کرد و سپس آن را برای استریم در دسترس قرار داد.

در ادامه می‌توانید تیزر قسمت سوم فیلم چاقوکشی را مشاهده کنید:

«جانسون» صبح زود روز جمعه با انتشار عکس یک تخمه‌ی پوکمون در فضای مجازی، طرفداران را هیجان‌زده کرد و نشان داد که خبر مهمی در راه است. او حدود 10 دقیقه بعد با نوشتن این متن، پیغام خود را تکمیل کرد:

من عاشق همه‌ی جنبه‌های داستان‌های رازآلود هستم، اما یکی از چیزهایی که بیشتر از همه دوست دارم انعطاف‌پذیری این ژانر است. دنیای داستان‌های رازآلود طیف وسیعی از لحن‌ها را در بر می‌گیرد، از کارهای «جان دیکسون» کار تا «آگاتا کریستی». کشف این طیف یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های ساخت فیلم‌های بنوا بلانک است. ما به زودی تولید سومین فیلم را آغاز می‌کنیم و من از اینکه عنوان فیلم را با شما به اشتراک بگذارم، بسیار هیجان‌زده هستم. عنوان فیلم کمی به حال و هوای آن اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت سوم فیلم Knives Out چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا