اخبار خودرو

تویوتا به دنبال عرضه یک شاسی بلند اسپرت ؛ آیا لندکروزر کاندیدای نهایی خواهد بود؟

تویوتا به دنبال عرضه یک شاسی بلند اسپرت ؛ آیا لندکروزر کاندیدای نهایی خواهد بود؟

طبق گزارش ها، تویوتا در حال برنامه ریزی برای عرضه یک SUV اسپرت با نشان Gazoo Racing (GR) است. این شرکت پیش از این برخی از مدل های خود را فقط از نظر طراحی بیرونی به دپارتمان Gazo Racing ارائه می کرد، اما این بار علاوه بر نمای بیرونی، به دنبال تغییراتی در قسمت های فنی نیز می باشد و می خواهد یک مدل مسلح به بازار عرضه کند. دندان ها

طبق آخرین گزارش خودرو، همانطور که تومویا تاکاهاشی، مدیر Gazoo Racing در گفت و گو با نشریه استرالیایی Car Expert اعلام کرد، تولید چنین SUV برای تویوتا یک ضرورت است. از دیدگاه آنها، ارائه یک SUV ارتقا یافته توسط دپارتمان Gazo Racing یک ضرورت ضروری تلقی می شود، زیرا برخی افراد تنها به دلایلی مانند داشتن خانواده پرجمعیت یا اولویت دادن به فضای داخلی، این دسته از خودروها را انتخاب می کنند. بنابراین، Gazoo Racing برای گسترش برند خود به یک مدل SUV نیاز دارد.

مجله Car Expert از مدیر دپارتمان Gazoo Racing پرسید که کدام مدل کاندیدای اصلی برای تبلیغ توسط این دپارتمان است و او ترجیح داد پاسخ روشنی نده. با این حال در این زمینه می توان حدس هایی زد. از آنجایی که یاریس کراس و C-HR ابعاد کوچکی دارند، ممکن است برای افرادی که فضای بزرگی در کابین می خواهند مناسب نباشند. از میان گزینه های باقی مانده، به احتمال زیاد Gazoo Racing یکی از اعضای سری Land Cruiser را برای ارتقا انتخاب خواهد کرد. RAV4 نیز به دلیل فروش بالایی که دارد جزو گزینه های احتمالی است. البته این کراس اوور محبوب در نسخه اصلی خود به موتور قدرتمند 302 اسب بخاری مجهز شده و شتابی معادل 5.7 ثانیه دارد.

تویوتا به دنبال راه اندازی یک SUV اسپرت است. آیا لندکروزر نامزد نهایی خواهد بود؟
تویوتا به دنبال عرضه یک شاسی بلند اسپرت ؛ آیا لندکروزر کاندیدای نهایی خواهد بود؟

تاکاهاشی تاکید کرد که دپارتمان Gazoo Racing باید مدل مناسبی را برای گسترش برند خود انتخاب کند، زیرا این دپارتمان منابع محدودی دارد و امکان معرفی چند مدل جدید در کوتاه مدت وجود ندارد. شاید بدانید که در حال حاضر مدل هایی مانند یاریس، کرولا، 86 و سوپرا به طور کامل توسط بخش Gazoo Racing تیونینگ شده اند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا