اخبار روز سینما

عنوان فیلم جدید مهران مدیری مشخص شد

مهران مدیری، چهره‌ی شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون، در جدیدترین پروژه‌ی خود، فیلمی کمدی با عنوان اینجانب مهران مدیری را کارگردانی خواهد کرد.

نگارش طرح اولیه‌ی فیلمنامه‌ی این فیلم که مضمونی کمدی دارد، توسط خود «مهران مدیری» آغاز شده است. هنوز زمان دقیقی برای تولید این فیلم مشخص نیست، چرا که او هنوز برای دریافت پروانه ساخت آن درخواستی نداده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مهران مدیری با فیلم جدیدی به نام اینجانب مهران مدیری به سینما می‌آید

این خبر در حالی منتشر می‌شود که «مهران مدیری» به تازگی کارگردانی گیم‌شوی جدیدی به نام گل‌ یا پوچ را برای پلتفرم فیلیمو آغاز کرده است. مسابقه‌ی اسکار نیز که با اجرا و کارگردانی او در حال پخش بود، به روزهای پایانی خود رسیده است. فیلم جدید مهران مدیری اولین تجربه‌ی کارگردانی او در سینما پس از ساخت فیلم ساعت پنج عصر در سال 1395 خواهد بود.

«مهران مدیری» که بیشتر به خاطر فعالیت‌هایش در تلویزیون شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر با ساخت فیلم‌هایی مانند ساعت پنج عصر و سریال‌هایی مانند نون. پ. شیر. م. و هیولا به طور جدی‌تر به فعالیت در سینما و تلویزیون بازگشته است.

اینجانب مهران مدیری

هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان و یا بازیگران این فیلم منتشر نشده؛ اما با توجه به سابقه‌ی «مهران مدیری» در ساخت آثار کمدی، می‌توان انتظار داشت که اینجانب «مهران مدیری» نیز فیلمی سرگرم‌کننده و پرمخاطب باشد.

علاقه‌مندان به سینمای ایران و طرفداران مهران مدیری منتظر انتشار اخبار جدید از این فیلم هستند تا از جزئیات بیشتر آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم جدید توسط «مهران مدیری» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا