اخبار روز

عمارت فرش مجلل در هتل بزرگ تهران / پشت صحنه مهمانی مجلل منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه اقامت در هتل بزرگ چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری مگتو، هتل بزرگ تهران چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میزبان منتخبان مجلس دوازدهم است. این ضیافت که 24 ساعت قبل از برگزاری در خبرها بود، صدای منتقدان محمدباقر قالیباف را درآورد.

به روایت فرازاگرچه ظاهرا منتخبان برای آشنایی با روند حضور در مجلس و وظایف نمایندگی به این جلسه دعوت شده بودند، اما اخبار غیررسمی حاکی از آن است که معاون اجرایی مجلس از ابزارهای غیرعادی برای تهیه اقامتگاه مجلسی مجلل برای آنها استفاده کرده است. هیئت انتخاباتی شانا.

همچنین در دوره های گذشته مراسم آشنایی با وظایف نماینده مجلس برگزار شد و منتخبان مجلس به دعوت مجلس برای اسکان و آموزش های اولیه گرد هم آمدند. این بار اما جماعت تفاوت های مهمی با دوره های قبل دارد; برگزیدگان یک ماه زودتر و بسیار مجلل تر مورد استقبال قرار گرفتند. این واقعیت که حتی یک راننده در اختیار آنها قرار می گیرد در نوع خود بی نظیر است و این گزینه قبلاً فقط در اختیار منتخبانی بود که به طور رسمی کار خود را به عنوان نماینده آغاز کردند.

به نظر می رسد تیم قالیباف با اسکان مجلل و نامتعارف در مرکز پایتخت تلاش می کند تا منتخبان مجلس دوازدهم را فریب دهد تا برای انتخاب مجدد قالیباف به عنوان رئیس مجلس آن هم از جیب بیت آل رای بیاورد. Mal and im اسامی روشنگری اعضای منتخب.

بررسی های فراز نشان می دهد که هزینه یک شب اقامت در هتل بزرگ تهران 4 میلیون و 180 هزار تومان است که با توجه به تعداد افراد انتخاب شده و اقامت دو روزه آنها رقم بالایی خواهد بود.

البته این تمام ماجرا نیست و سایر اطلاعاتی که به فراز رسیده است نیز نشان می دهد که هدف پنهان دیدار 12 تا 13 اردیبهشت ماه ماه هتل بزرگ تهران ضیافت نامزدی ریاست جمهوری در هتل بزرگ تهران است که اهداف انتخابات دور دوم را نیز دنبال می کند.

چه کسی پشت جلسه هتل بزرگ است؟

برگزارکننده مراسم این دوره، معاون اجرایی مجلس است که مسئولیت اسکان و اسکان منتخبان و البته آموزش اولیه آنها را بر عهده دارد. بنابراین گزارش، ریاست دفتر رئیس مجلس بر عهده محمدجواد شوشتری، علیرضا شریفی معاون اجرایی قالیباف و سیدضیا نورالدینی معاون اجرایی برگزارکننده این ضیافت دو روزه است.

گفته می شود که نورالدینی بیشترین تماس را با منتخبان داشته است. به گفته منتخبان و کسانی که در گذشته در جلسات مجلس شرکت کرده‌اند، این بار اقامت و پذیرایی در هتل بسیار مجلل‌تر از دوره‌های گذشته بوده و تماس‌های بیشتری با آنها صورت گرفته است. از تمامی بانوان و آقایان منتخب جهت شرکت و اقامت در هتل بزرگ تهران دعوت به عمل آمد.

لابی گری قبل از اعلام وجود جناح های سیاسی در مجلس دوازدهم

بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می رسد قالیباف و تیمش در تلاش هستند تا قبل از شروع رسمی مجلس دوازدهم و تشکیل فراکسیون های سیاسی، از سازوکارهای درون مجلسی علیه موج رای دهندگان ناپخته و شناخته نشدن آنها استفاده کنند. سبد رای خود را تجمیع کند زیرا پس از افتتاح مجلس تشکل های ساختارمند و منسجمی مانند فراکسیون ها تشکیل می شود و رایزنی ها مشخص و درون مجلس خواهد بود و احتمالا نیروهای مناسب برای انقلاب باید در فراکسیون انقلاب جمع شوند و تصمیم گیری کنند. . جایی که ممکن است کار برای مشاوره و حمایت آسان نباشد. این گفته شده است یکی به غیر از اسکان و تخصیص خودرو، هر اتفاق دیگری در مجمع نمایندگان غیرطبیعی است و در دوره های قبل اتفاق نیفتاده است.

دیدار با حدادال همزمان با دیدار در هتل بزرگ

با توجه به اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک برگزار می شود، ضیافت رئیس مجلس ماهیت تبلیغاتی دارد. گفته می شود همزمان با این تجمع، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (سانا) در مسجدی در نزدیکی هتل محمدباقر قالیباف که محل اسکان نمایندگان منتخب و قرار است غلامعلی حددادال، تشکیل جلسه دهد. برای سخنرانی . این در حالی است که شانا لیست واحدی برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران ارائه نکرده و به نظر می رسد از مجاری غیررسمی درصدد تصاحب کرسی های باقی مانده و البته رهبری رئیس مجلس است.

ضیافت بزرگ هتل تهران اهدافی فراتر از آشنایی و همراهی نمایندگان با مجلس دارد، ادامه مبارزه برای کرسی ریاست مجلس دوازدهم که از نوروز امسال آغاز شد. با این حال باید دید سرنوشت کرسی های باقی مانده در مجلس چه خواهد شد و کدام گروه در این لابی های غیررسمی و گروه های ذینفع در نهایت دست برتر را خواهند داشت.

2727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا