اخبار روز سینما

علی دایی در حال دعا و تلاوت قرآن / مناجات از خدا فوتبالیست + عکس

عکس هایی از نماز خواندن علی دایی منتشر شده است. در ادامه عکس اسطوره فوتبال ایران در حال تلاوت قرآن در فضای مجازی پربیننده شده است. علی دایی متولد چهاردهم است بهمن 1348 در اردبیل فوتبالیست و مربی است.

عمو علی در حال دعا و قرائت قرآن

علی دایی در حال دعا و تلاوت قرآن / مناجات از خدا فوتبالیست + عکس

خانواده علی دایی

علی دایی فارغ التحصیل لیسانس متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای جامعه شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد است. او یک “مهاجم” با قد 192 سانتی متر و وزن 88 کیلوگرم بود. علی دایی به عنوان فرزند سوم خانواده در اردبیل به دنیا آمد، وی دارای چهار برادر به نام های «عبدالله»، «محمد»، «حسن» و «حسین» است. تنها خواهرش در پانزدهمین روز زندگی اش بر اثر بیماری فوت کرد، پدرش راننده کامیون و مادرش خانه دار بود.

علی دایی روز چهاردهم بهمن او متولد 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود، تاریخ تولدش را در شناسنامه اش نوشته اند. فروردین در سال 1348 وارد شدند، در کودکی به او شهریار می گفتند که اکنون نام مستعار اوست.

همسر علی دایی کیست؟

علی دایی ابتدا با بانویی به نام «مهسا» نامزد کرد و ثمره این زندگی منجر به جدایی شد، دختری به نام «دنیز» متولد سال 2003 ساکن انگلستان. دایی در سال ۱۳۸۲ در سن ۳۵ سالگی با خانم مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد. ثمره این زندگی دختری به نام «نورا» متولد سال 1390 است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا