اخبار روز

علی خسروی پشیمان شد! – اخبار آنلاین

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ علی خسروی از اعضای کمیسیون قضایی به دلیل انتشار مطالبی در صفحه مجازی خود با حکم کمیسیون اخلاق به مدت 20 روز تعلیق شد.

وی پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق در این خصوص به فارس گفت: با توجه به تصمیم اولیه ای که کمیته اخلاق به اینجانب داده و در سایت فدراسیون فوتبال به من اطلاع داده شده، امروز به این کمیته رفتم و جلسه ای را با حضور در کمیته اخلاق برگزار کردم. سعدی مقدم، رئیس آن اعلام کرد که بر اساس منشور اخلاقی فیفا، بازنشر فحاشی‌ها و داستان‌های من در روزهای اخیر یک کار غیرحرفه‌ای بوده است. در پاسخ گفتم در این چند روز به صورت مجازی از سوی هواداران تیم های مختلف تحت فشار زیادی قرار گرفته ام. تلفن، اینستاگرام و واتس اپ من مورد حمله قرار گرفتند و با به اشتراک گذاشتن آدرس خانه و محل کارم احساس خطر کردم. مجبور شدم دوباره آنها را منتشر کنم.

یکی از اعضای کمیته داوران تاکید کرد: من نمی دانم که این موضوع بر اساس منشور اخلاقی فیفا است که به دلیل فوت مرحوم حسین خوشخوان در چند روز اخیر در مراسم تشییع او شرکت کردم و واقعاً در جریان نبودم. حالت روحی خوب . این داستان ها را با ناراحتی منتشر کردم. بعد از 45 سال به عنوان داور متوجه شدم که این یک عملکرد حرفه ای نیست و نمی خواهم کسی را ناراحت کنم.

خسروی گفت: همه کسانی را که به من حرفی زده اند می بخشم اما آنها را که با من قهر کرده اند دلداری می دهم، استقلال را با حجازی ها و پورحیدریس و پرسپولیس را با علی پروینس، صفر ایرانپاکس و حسین کلانی می شناسم. من خیلی آدم فوتبال دوستی هستم و برایم خوب است که چند روز از فوتبال مرخصی بگیرم.

وی ادامه داد: البته باید بدانید که من به کسی بی احترامی نمی کنم و در روزهای اخیر مطالبی را منتشر کرده ام که عضویت در کمیته داوران حرفه ای را قبول دارم. نبود.

عضو هیئت منصفه در پایان گفت: افرادی که در این مدت به من و خانواده ام توهین کرده اند از سوی مراجع قضایی و مراجع قضایی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و به زودی احضار خواهند شد. پرونده او امروز در دادگاه تشکیل شد. من از افرادی که از رفتار من ناراحت شدند عذرخواهی می کنم اما من فقط از خودم دفاع می کردم.

251 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا