اخبار روز

علت لغو کنسرت “تهمورس پورناظری” چه بود؟/ نبود کدام یک اعضای گروه، باعث لغو کنسرت او شد؟

به نقل از شمانیوز، با توجه به اعلام سایت‌های بلیت‌فروشی کنسرت، کنسرت “باز آمدم” تهمورس پورناظری در کاخ سعدآباد در تاریخ ۱۱ تیر ماه ساعت ۲۲:۱۵ و در دو سانس ۱۹:۵۵ و ۲۱:۵۵ برگزار می‌شد، اما اکنون پورناظری اعلام کرده است که این کنسرت در این مکان برگزار نخواهد شد.

طبق گزارش سایت پی ام آپ، پورناظری اعلام کرده است که کنسرتش لغو شده و از تاریخ ۹ تیرماه، پروفایل کنسرتش از سایت بلیت‌فروشی حذف شده بود. علاوه بر این، پورناظری هنوز درباره این اتفاق اظهارنظری نکرده است.

به گفته پورناظری، غیبت برخی از هنرمندان گروه، علت لغو کنسرت بوده است و او زمان بازگشت به صحنه را در لحظه‌ای تعیین خواهد کرد که همه اعضای گروه حاضر باشند.

تهمورس پورناظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

همراهان عزیزم

در نهایت متأسفانه مجبور شدم کنسرت های جدیدم در کاخ سعدآباد را لغو کنم که به زودی دلیل آن را برایتان خواهم گفت.

اما حمایت و حضور ارزشمند شما تنها مشوق و دلگرمی من و گروهمان بوده و هست که به تلاشم برای برگزاری مجدد کنسرت با حضور همه هنرمندان گروه، بله همه هنرمندان گروه، روی صحنه ادامه خواهم داد. در زمان و مکان دیگری و پیمان من با تو چیزی بیش از این نخواهد بود.

بله، شرمنده تک تک شما هستم که وقت و انرژی صرف کردید تا با عشق و علاقه خود بیایید و موسیقی ایرانی گوش کنید و اینقدر ناامید شدید.»

علت لغو کنسرت "تهمورس پورناظری" چه بود؟/ نبود کدام یک اعضای گروه، باعث لغو کنسرت او شد؟

قرار بود کنسرت «من برگشتم» با سحر محمدی در بخش آواز اجرا شود که خود پورناظری از آن به عنوان یک اتفاق نادر در موسیقی آوازی ایران یاد کرد.

واکنش سحر محمدی به لغو کنسرت

از سوی دیگر پس از لغو کنسرت، سحر محمدی زیر همین پست کامنت گذاشت و نوشت: «در ستایش مردی بلند تو لال شدم» و همچنین در مطلبی با عنوان «کنسرت» باز آمدم نوشت: باطل شد وجوه شما به حسابتان برگشت داده شد از حمایت بی دریغ تهمرث پورنظری و تیم محترم که صبورانه پای اعتقادات خود ایستادند و در روزهای تلخ در کنار ما ایستادند سپاسگزارم.

بردیا کیارس، علی جعفری پویان و تینا جامه گرامی نیز از دیگر هنرمندان این گروه بودند.

مجموعه کنسرت‌های با عنوان “باز آمدم” که توسط تهمورس پورناظری، آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی طراحی و ایده‌پردازی شده است، در سال‌های اخیر با آلبوم “نه فرشته‌ام نه شیطان” با طیف گسترده‌ای از مخاطبان روبرو شده است. قرار بود این کنسرت از روز دوازدهم تیر ماه سال جاری در مجموعه کاخ سعدآباد تهران برای مخاطبان برگزار شود.

«کنسرت پرفورمنس» یک پروژه موسیقی تهمورس پورناظری است که به‌عنوان یکی از برنامه‌های کمیاب او به‌شمار می‌رود. در این پروژه، برادر او، سهراب پورناظری، که در حال حاضر درگیر پروژه «در هوای بی‌چگونگی» است، شرکت نخواهد داشت. کنسرت پرفورمنس برای علاقه‌مندان موسیقی برگزار می‌شود و هیچ‌گونه مشارکت مستقیم از سوی سهراب پورناظری در آن پیش‌بینی نشده است.

علت لغو کنسرت "تهمورس پورناظری" چه بود؟/ نبود کدام یک اعضای گروه، باعث لغو کنسرت او شد؟

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا