اخبار ورزشی

ببینید عطایی پس از باخت مقابل تیم والیبال اسلوونی در لیگ ملت ها چه گفته است!

به گزارش پی ام آپ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از باخت 3 بر صفر تیم والیبال ایران مقابل اسلوونی گفت: انتظار بازی سختی را داشتیم و فکر می کنم اسلوونی خیلی خوب بازی کرد و قسمتی از تیم های خوب مسابقات هستند. ایران بازی امروز را بد شروع کرد اما ما به بازی برگشتیم. اگرچه در یک مقطع می توانستیم بازی را به نفع خود کنترل کنیم، اما اشتباهاتی مرتکب شدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در دو بازی اول در قسمت دریافت ضعیف عمل کردیم و نتوانستیم حدود هشت توپ برگشتی را به امتیاز تبدیل کنیم. با این حال، با افزایش خطا، شانس برنده شدن نیز کاهش می یابد. امروز پر اشتباه بودیم و وقتی از رقیب پیش بودیم نتوانستیم بازی را به سود خود پیش ببریم. تیم اسلوونی بسیار خوب بازی کرد و شایسته این پیروزی بود. آنها کمتر بی نظم بودند و بازی مناسبی انجام دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان در هفته اول لیگ ملت ها اظهار داشت: فکر می کنم بازیکنان جوان ایرانی عملکرد خوبی داشتند. پوریا حسین خانزاده در هفته اول به تدریج پیشرفت کرد، اما امروز به خصوص در پذیرش عملکرد چندان خوبی نداشت و طبیعی است که این کم تجربه در شرایط سخت کاری به او کمک کرد.

عطایی در پایان افزود: علی حاجی پور نیز هر بار که در زمین حضور داشت عملکرد درخشانی داشت و محمد ولی زاده نیز بسیار خوب بود. با این حال فکر می کنم امروز منسجم بازی نکردیم و نتوانستیم شرایط را آنطور که می خواستیم اداره کنیم. بازی ضعیف تری داشتیم و طبیعی بود که ببازیم.

به گزارش پی ام آپ، هفته دوم لیگ ملت ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه از سی‌ام خرداد تا چهارم تیرماه برگزار می شود. تیم های والیبال مردان ایران در روتردام به مصاف تیم هایی از آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند خواهند رفت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا