اخبار روز سینما

عشق سحر دولتشاهی و همایون شجریان در فرودگاه


طبق اخبار شما: سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. اخبار ازدواج مجدد سحر دولتشاهی ماجرایی که مدت هاست با همایون شجریان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، تاکنون از سوی طرفین تایید نشده است. مامان سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

همایون شجریان از رابطه عاشقانه اش با سحر دولتشاهی می گوید

نام: سحر

نام خانوادگی: دولتشاهی

تاریخ تولد: 16 مهر 1358

همسر: رامبد جوان (همسر سابق)

تحصیلات: لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه

فعالیت: بازیگر

شروع فعالیت: 1380

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ۱۶ سالگی به دنیا آمد مهر 1358 تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی

شهرت سحر دولتشاهی

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران که توسط همسر سابقش رامبد جوان در سال 1387 فیلمبرداری شد، با بازی در نقش یک آدم فضایی محبوبیت زیادی پیدا کرد که در مدت زمان کوتاهی او را به شهرت رساند.

شروع فعالیت هنری او با تئاتر بود اما البته بازی در تئاتر فرصت های خوبی را به او داد و او را به سینما و تلویزیون معرفی کرد و حضور در صحنه تئاتر نیز باعث شد تا با رامبد جوان آشنا شود.

به قول خودش شغل دوم سحر دولتشاهی

من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم، اما حقیقت این است که ادبیات نمایشی خواندم و نویسندگی هنوز جزو علایقم است.

در دوران دانشجویی یکی از شاگردان خوب هنگام نوشتن یا ترجمه سر کلاس بودم. اگر وقت نوشتن نداشته باشم خیلی حسودی می کنم. نوشتن همیشه در پس ذهن من است. نمی دانم زمان آن فرا می رسد یا موفق می شوم! هنوز فکر می کنم یکی از شغل های ایده آل من نویسندگی است.

سحر دولتشاهی

ازدواج سحر دولتشاهی

او 27 سال سن دارد اسفند در سال ۱۳۶۶ با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. دولتشاهی با بیان اینکه از تئاتر همدیگر را می شناختند، می گوید: دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم تا اینکه وقتش رسید، آمد و با پدرم صحبت کرد، بعد پیشنهادی شد.

طلاق سحر دولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1392 بی سر و صدا انجام شد، این جدایی تا مدت ها مورد تایید طرفین قرار نمی گرفت، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود، هر دو معتقد بودند مردم نباید وارد حریم خصوصی آنها شوند!

سحر دولتشاهی که سال 93 را به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان در تنهایی سپری کرد و البته به بازیگری هم مشغول بود، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: «سال 93 برای من سال پرکاری بود. تنهایی هم لذت بخش بود.” من از بسیاری جهات پیشرفت کرده ام، نه فقط به عنوان یک بازیکن.

سحر دولتشاهی

ماجرای ازدواج دوم سحر دولتشاهی

اگرچه شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان از سال 1395 در رسانه ها مطرح شد اما این زوج واکنشی به این خبر نشان ندادند و پس از مدتی موضوع به فراموشی سپرده شد.

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان، انتشار عکس سحر دولتشاهی در خودروی شخصی همایون شایعات ازدواج را دوباره برانگیخت.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا