اخبار ارز دیجیتال

عشقی: بورس به فکر توکن سازی دارایی های مالی است!

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور طی بیانیه ای در نشست خبری با خبرنگاران از احتمال این موضوع خبر داد. توکن سازی دارایی های مالی در آینده داده می شود.

«مجید عشقی» رئیس سازمان بورس کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سقوط اخیر بازار سهام وی تصریح کرد: از هفته آینده عرضه اولیه مستمر را ارائه خواهیم کرد، شرایط بازار را هم در نظر خواهیم گرفت اما با توجه به نقدینگی موجود در بازار اتفاقی نمی افتد و استقبال خوبی از آن خواهد شد، روند نزولی اخیر بورس به این صورت است. ماهیت بازار پس از رشد بازار از نوامبر تا می، 60 درصد رشد را تجربه کردیم.

امکان توکن کردن دارایی های مالی

همچنین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر تغییر ساعت معاملات یا فعالیت 24 ساعته بورس نیز اعلام کرد: منطقی نیست که بورس 24 ساعته باشد. ” روز برخی از وجوه وجود دارد که در طول روز خرید و فروش می شود. ما پیشنهاداتی در مورد نمادسازی دارایی های مالی داریم که نوعی دیجیتالی کردن سهام در بخش کالایی است. از این نظر ما هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.»

توکن سازی دارایی های مالی

عشقی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت راه اندازی این منطقه می توانیم به صورت 24 ساعته در اختیار داشته باشیم؛ زیرا سازه های آن با بازار سنتی کاملا متفاوت است، البته عجله ای برای این کار نداریم.

 

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا