اخبار ورزشی

عذرخواهی و پشیمانی امباپه در مذاکره با رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ امباپه شب گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را ندارد و در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و انتظار می‌رود که در فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش ورزش سه، این بازیکن پیش از این در سال ۲۰۲۲ هم در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید بود، اما در حالی که همه منتظر اعلام این خبر بودند، او تصمیم گرفت قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید مدیران رئال شد.

این عصبانیت به حدی بود که حتی بعضی از رسانه‌های اسپانیایی در آن زمان مدعی شده بودند که پرز تصمیم گرفته است که از جذب این ستاره فرانسوی منصرف شود. اما در نهایت نظرش عوض شد تا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال را به تیمش اضافه کند.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که امباپه پیش از مذاکرات جدی در چند ماه اخیر به خاطر این که زیر قولش با رئال مادرید زده و قراردادش را با پاری سن ژرمن در سال 2022 تمدید کرد شخصا از پرز عذرخواهی و ابراز پشیمانی کرده است و به نظر می‌رسد که این موضوع مورد توجه و خشنودی رییس این باشگاه قرار گرفته است.

258 258

منبع:بازتاب آنلاین

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا