اخبار روز سینما

ماجرای طلاق کیم کارداشیان از کانیه وست!/ او از زیبایی های زندگی اش با کانیه می گوید

کیم کارداشیان ستاره معروف تلویزیون در مصاحبه جدیدش سکوت را در مورد همسر سابقش شکست و از ازدواجشان صحبت کرد!

کیم کارداشیان با وجود طلاق از کانیه وست، ازدواج خود را شکست خورده نمی داند و آن را “زیبا” می خواند. کیم کارداشیان در مصاحبه ای جدید درباره همسر سابقش کانیه وست صحبت کرده است.

کیم کارداشیان ازدواج خود با خواننده مشهور رپ کانیه وست را ناموفق نمی داند. این بانوی مشهور اعتراف کرده است که ازدواجش با کانیه وست مدت هاست زیبا بوده است.

کیم 42 ساله، اگرچه نامی از همسر سابقش نبرد، توضیح داد که برخی از مردم به کمک نیاز دارند، اما شما نمی توانید کاری در مورد افرادی که نمی خواهند انجام دهید.

“شما نمی توانید باورهای خود را تحمیل کنید. بد نیست بدانید که یک زندگی مشترک کوتاه است. شما باید بروید و افرادی را پیدا کنید که با آنچه واقعاً اعتقاد دارید همسو هستند.”

از زمان طلاقش از کیم کارداشیان، کانیه 45 ساله در ماه ژانویه در مراسمی صمیمی با طراح Yeezy بیانکا سانسوری ازدواج کرد.

خانم معروف زمانی برای عشق ندارد!

کیم از زمان پایان نامزدی 9 ماهه خود با پیت دیویدسون در آگوست گذشته مجرد بوده است. این نامزدی تنها رابطه عاطفی او از زمان طلاقش از کانیه وست است.

ستاره معروف طولانی ترین دوران مجردی را در زندگی عاطفی خود نیز تجربه می کند! اما او در این مصاحبه تاکید کرد که با وجود مجرد بودن، احساس تنهایی نمی کند و فعالیت های زیادی دارد.

کیم همچنین وقتی از او پرسیده شد که آیا هرگز دوباره عاشق خواهد شد، گفت: “فکر می‌کنم همیشه فردی رمانتیک خواهم بود. من همیشه می‌خواهم عاشق باشم و قطعاً می‌خواهم زندگی‌ام را با کسی تقسیم کنم.

با این حال، عوامل زیادی وجود دارد، به خصوص زمانی که شما بچه دارید. “شما باید بسیار مراقب باشید که چه کسی وارد زندگی شما می شود.”

کیم افزود: من همیشه به عشق اعتقاد دارم و همیشه آن را در زندگی ام می خواهم. با این حال، در حال حاضر خیلی سرم شلوغ است و عجله ای ندارم.»

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا