اخبار روز سینما

سحر دولتشاهی و حضور او در مراسم آتیلا پسیانی در کنار رامبد جوان + عکس

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که در رشته ادبیات نمایشی و ترجمه از زبان فرانسه تحصیل کرده است. سحر دولتشاهی اجرا را از سال 1380 آغاز کرد و سابقه کسب سیمرغ را در کارنامه خود دارد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان، بازیگر، کارگردان و مجری برنامه خندوانه است. خبری در فضای مجازی مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون منتشر شده است که نه این بازیگر و نه همایون رسما آن را تایید نکرده اند اما گویا چند سالی است که ازدواج کرده اند. برای دریافت آخرین اخبار در مورد سحر دولتشاهی به خواندن ادامه دهید.

روز پنجشنبه بیستم مهر مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی با حضور خانواده مرحوم پسیانی و جمع کثیری از هنرمندان در بهشت ​​زهرا برگزار شد. اما این مراسم حواشی بسیاری داشت. از هنرمندان حاضر در این مراسم و حتی هنرمندان غایب تا استایل عجیب برخی از آنها که این روزها در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرد.

اما شاید اسکار ویژه ترین عکس از این رویداد به این تصویر از رامبد جوان و سحر دولتشاهی برسد. تصویری عجیب که انگار تمام اتفاقات طوری برنامه ریزی شده بود که این دو نفر با این سبک و این ژست در این مراسم حضور داشتند تا این تصویر بسیار خاص ثبت شود.

شخصی با استفاده از خلاقیت خود روی این عکس نوشت: اصغر فرهادی قرار بود جدایی نادر از سیمین را با بازیگر محبوبش رامبد جوان و همسرش انجام دهد اما جدایی واقعی و نابهنگام این زوج که به شدت تحت تاثیر فیلمنامه قرار گرفته بودند باعث شده تا لیلا حاتمی و پیمان معادی را جایگزین آنها کنند و سطح فیلم کمتر از انتظار فرهادی شد.”

ماجرای طلاق رامبد و سحر دولتشاهی فیلم شد!قصه طلاق رامبد و سحر دولتشاهی تبدیل به فیلم شد!

این تصویر علاوه بر وایرال بودن در فضای مجازی، واکنش ها و نقدهای جالبی را در پی داشت.

شخص دیگری با انتشار توییتی نوشت: «مثل پوستر فیلمی درباره طلاق است که رامبد جوان و سحر دولتشاهی شخصیت های اصلی آن هستند، رابطه گذشته آنها، ژست آنها.و حتی رنگ لباس او نشان از یک فیلم دراماتیک دارد.

* اولین ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در بیست و هفتم اسفند 87 بود که در سال ۱۳۹۳ این دو در سکوت کامل از هم جدا شدند و مدت زیادی از طلاق خود صحبت نکردند و مشخص شد که هیچ کدام دوست ندارند حریم خصوصی خود را بشکنند و داستان زندگی خود را در رسانه ها تعریف کنند.

ماجرای طلاق رامبد و سحر دولتشاهی فیلم شد!

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

همایون شجریان رسما اعلام کرد که با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است. این اظهارات را همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی پور بیان کرد.

گفتگوی همایون شجریان با عادل فردوسی پور از معدود مصاحبه های این خواننده است.

چند سالی است که خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی به گوش می رسد و حالا همایون شجریان برای اولین بار این خبر را تایید کرده است.

همایون ماجرای رابطه اش با سحر دولتشاهی را تعریف کرد که در فیلم زیر قابل مشاهده است.

کیف 3000 دلاری سحر دولتشاهی در یک دورهمی

سحر دولتشاهی اخیرا در یک برنامه سینمایی شرکت کرده و کیفی که در دست داشت از برند دیور بوده و بیش از 3250 دلار قیمت دارد.

اگر دلار را در بازار آزاد 30 هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت این کیف 100 میلیون تومان می شود.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی: هنوز بهترین های من را ندیده اید

سحر دولتشاهی فعالیت خود را به عنوان بازیگر تئاتر از سال 80 آغاز کرد و اولین تجربه حرفه ای او در سینما با فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 84 بود. این بازیگر بیش از 30 تجربه تئاتر، بیش از 20 تجربه سینمایی و بیش از 10 تجربه تلویزیونی و دو بار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

دولتشاهی که در سال 1376 در تئاتر موزیکال «بینوایان» ایفای نقش کرد، در آخرین گفت‌وگوی خود از علاقه‌اش به موسیقی و تجربیاتش در این عرصه و همچنین حضورش در سینما و تئاتر گفت.

تئاتر

هنوز انرژی اصلی ام برای بازیگری را از تئاتر می گیرم. در سال هایی که تئاتر کار نمی کنم احساس محرومیت می کنم. به همین دلیل فکر می کنم خیلی مدیون تئاتر هستم. من به هیجان قبل از اجرا و برنامه ریزی از قبل معتاد هستم و زمانی که برای مدتی کار نمی کنم احساس می کنم در زندگی ام آن را کم دارد.

سحر دولتشاهی

نقطه عطف در زندگی

در مقطعی از زندگی تان فکر می کنید چیزی برای از دست دادن ندارید. تا آن زمان سعی می کند از چیزی محافظت کند، اما از یک جایی می بیند که چیزی برای از دست دادن ندارد و کمتر از اشتباه می ترسد. این لحظه از داستان زندگی من ممکن است یک اتفاق بیرونی نباشد، یک اتفاق درونی است و با خودم فکر می کنم اشکالی ندارد که بخواهم انتخاب کنم، نترس و اشتباه کنم.

بهترین نقش

من یک جاه طلبی دارم که فکر می کنم هنوز بهترین عملکردم را نداده ام. وقتی فیلم و سریال می بینم با خودم می گویم: عجب نقش هایی! و من این را ندارم و برای خودم متاسف می شوم. من همه کارهایم را دوست دارم، اما برخی از کارهایم به شخصه برایم بسیار جذاب هستند. مثلاً به این فکر می کنم که نقش من در «وارونگی» چقدر برایم مهم بود.

“ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا”

من یک بار فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” را دیده ام و فکر می کنم حیف است که این فیلم اکران نشد. این فیلم در مورد نسل و افرادی صحبت می کند که عجیب است که می خواهند آنها را نادیده بگیرند. آنها هستند و نقش برجسته ای در جامعه ما دارند و واقعاً به آنها پرداخته نمی شود. آقای کاهانی این کار را جسورانه انجام داده و به نظر من آن فیلم لحظات بسیار خوبی دارد. من هم نقشم را خیلی دوست دارم.

ارادتمند-نازنین-بره-تینا-

نواختن و آواز خواندن

در کودکی سه تار می نواخت و دیگر نمی نواخت. آواز را هم از یک دوره کوتاه نزد خانم پریسا. یک دوره پیش هاسمیک کاراپتیان. موسیقی برای من بسیار جذاب است. در نمایش بینوایان هم خواندم.

طنز، رامبد، مسافران

قوه طنز بدی ندارم و کسانی که مرا می شناسند می دانند که شوخ طبعی خاصی دارم. من خیلی فیلم های کمدی را دوست دارم. من فیلمی کار نکرده ام، با این حال، در یک سریال کمدی کار کرده ام. سریال «مسافران» به کارگردانی آقای جوان و آقای پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان بود. فکر می کنم توانایی طنز ساختن را دارم.

فضای مجازی

فضای مجازی هم خوب و هم بد دارد. یک مزیت بسیار مهم این است که بستری است که در دسترس همه مردم است و بخشی از روابط عمومی شما را پوشش می دهد و از دست خودتان است. در مقابل فضای مجازی هیچ حفاظتی ندارم. فضای مجازی این بدی را هم دارد که خشم گسترده ای در جامعه وجود دارد و شاید مردم ندانند سر چه کسی فریاد بزنند و…

سحر + دولتشاهی

موقعیت های اجتماعی

من موقعیت های اجتماعی خودم را دارم. من از جنس همین مردم هستم و یک سری اتفاقات من را آزار می دهد و یک سری اتفاقات هم من را هیجان زده می کند. من موضع‌گیری‌هایی دارم، اما حداقل در مورد خودم فکر می کنم این موضع‌گیری‌ها باید کمی تخصصی تر باشد. به نظر من یک بازیگر مصلح اجتماعی است و باید همه چیزهای دیگر را بداند و انجام دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا