اخبار روز

طرح های زوج و فرد در تهران حذف شد


به گزارش مانیبان، محسن هرمزی درباره مطالعات نهایی تغییرات در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تاکید بر اینکه در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراثی کاستی داریم، گفت: حوزه ترافیک برنامه ریزی ترافیک. در سال های اخیر با توجه به زمان مورد نیاز به روز رسانی نشده است.

وی با بیان اینکه در به روز رسانی طرح ترافیک، قوانین را در دستور کار سال جدید قرار دادیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه این طرح در سال 96 در دستور کار قرار گرفت. وی با توجه به اینکه موضوع به روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می شود، افزود: پس از تکمیل تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی بررسی و تصویب شود و سپس نسبت به ابلاغ اقدام می کنیم. و اجرای طرح جدید.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح زوج و فرد نخواهیم داشت

هرمزی با تاکید بر اینکه جزئیات تغییرات پس از نهایی شدن به اطلاع شهروندان خواهد رسید، تصریح کرد: اما باید بگویم که طبق بررسی های جدید، طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام زوج و فرد نخواهیم داشت. ” طرح و همچنین قوانین بر اساس منطقه. برقی‌سازی را معرفی می‌کنیم؛ این بدان معناست که خودروها و موتورسیکلت‌های برقی بدون محدودیت می‌توانند تردد کنند. همچنین محدودیت‌هایی برای گردش موتورسیکلت‌های بنزینی در بازار و منطقه 12 وجود خواهد داشت.

طرح ترافیک جدید برای کمک به شب مرده خیابان های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح ترافیک جدید را به گونه ای مدیریت می کنیم که تعداد خیابان های مرده در شب کاهش یابد. چرا که طرح ترافیک سال هاست به شب مرده در خیابان ها کمک کرده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا