اخبار ورزشی

طارمی در راه ایتالیا!/ مهدی طارمی در لیست بازیکنان مورینیو قرار گرفت!

یک رسانه معتبر ایتالیایی اطمینان داد که ستاره تیم فوتبال ایران یکی از گزینه های کادرفنی جالوروسی است.

به گزارش روزنامه “کوریره دلو اسپورت”، مدیر فنی تیم فوتبال رُم، ژوزه مورینیو، قصد دارد با جذب یک مهاجم، خط حمله خود را تقویت کند. بر اساس این گزارش، آلوارو موراتا از یوونتوس و فولارین بالوگون از آرسنال، دو گزینه اولیه برای این تیم هستند، اما هزینه بالای آن‌ها می‌تواند به چالش کشیده شود.

علاوه بر این دو گزینه، مهدی طارمی نیز در فهرست مهاجمان مدنظر مورینیو قرار دارد. طارمی، بازیکن پورتو با قراردادی تا سال ۲۰۲۴، می‌تواند گزینه‌ای قابل توجه برای تقویت خط حمله رُم باشد. بنابراین، این انتخاب می‌تواند هزینه‌های کمتری را نسبت به گزینه‌های دیگر به همراه داشته باشد. همچنین، بند فسخ قرارداد طارمی به ارزش ۱۸ میلیون یورو، می‌تواند قابل مذاکره باشد.

طارمی کسی است که گلزنی را بلد است. او فصل گذشته 31 گل به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا دو جام حذفی پرتغال (جام لیگ و جام حذفی) و سوپرکاپ را به دست آورد. او گزینه متفاوت و ارزان‌تری نسبت به مهاجم آمریکایی (بالوگون) است که می‌تواند اهداف رم را تضمین کند.

طارمی در راه ایتالیا!/ مهدی طارمی در لیست بازیکنان مورینیو قرار گرفت!

طارمی فصل گذشته با زدن 22 گل عنوان آقای گل لیگ برتر پرتغال را به دست آورد و در ترکیب تیم منتخب این رقابت ها قرار گرفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا