اخبار روز سینما

صمیمیت بیش از حد مهدی یغمایی و پدرش در این عکس / شباهت عجیب پدر و پسر سوژه رسانه ها شد!

به گزارش پی ام آپ، مهدی یغمایی خواننده محبوب است. مهدی یغمایی متولد 1355 و متولد شاهرود است. مهدی یغمایی دارای مدرک شیمی کاربردی است. مهدی یغمایی موسیقی را از 17 سالگی شروع کرد. پدرش مداح و اصالتاً اصفهانی است.

مهدی یغمایی به عنوان داور در برنامه «شبکوک» به شهرت رسید. تلاوت قرآن و تک نوازی در گروه سرود در دبستان و کسب مقام استانی در 8 سالگی نوید آینده ای موفق را برای او می داد. از کلاس دوم راهنمایی شروع به نواختن ساز ملودی کرد که پدرش  برای او خریده بود و با موسیقی از این طریق آشنا شد.

رو نمایی مهدی یغمایی از پدرش

از دانشگاه تا گروه ژوان

وی از سال ۱۳۷۴ در دانشگاه شاهرود شروع به تحصیل کرد و پس از پنج سال در سال ۱۳۷۹ در رشته شیمی کاربردی فارغ التحصیل شد.

ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز کرد و از این حیث آلبومی حاوی 12 قطعه موسیقی منتشر کرد که از معروف ترین آنها دختر بهار؛ سایه؛ دلم تنگه؛ ستاره جون و … است.

ازدواج در 42 سالگی

او در سال های اخیر گفته بود که مادرش اصرار زیادی برای ازدواج داشته است، سرانجام در زمستان ۱۳۹۶ در سن ۴۲ سالگی با «نگار ناصری» ازدواج کرد.

همسرش «نگار ناصری» در 2 اسفند 1366 به دنیا آمد، تا 17 سالگی در قم زندگی کردند و در 26 اسفند 1391 با همسرش «مهدی یغمایی» آشنا شد و سرانجام این رابطه در 5 خرداد 1397 به ازدواج ختم شد.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا