اخبار روز سینما

صمیمیت بیش از اندازه “مهناز افشار و آرش” کنار دریا!/ عکس

به گزارش پی ام آپ، مهناز افشار، بازیگر برجسته و استعداد درخشان هنری در ایران شناخته می‌شود. او در حال حاضر بیش از 14 میلیون و پانصد هزار فالوور در صفحه رسمی اینستاگرام خود دارد و جزو بازیگرانی است که در فضای مجازی خیلی پرطرفدار هستند.آخرین پست منتشر شده توسط مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش، عکسی از خودش و آرش بود که در کنار هم قرار گرفته‌اند. او در کپشن این پست نوشت:

The last music video you had with the famous German singer was great.

congratulations buddy

 

صمیمیت بیش از اندازه "مهناز افشار و آرش" کنار دریا!/ عکس

 

مهناز افشار، یکی از بازیگران برجسته سینمای ایران، در تاریخ 21 خرداد 1356 در شهر تهران به دنیا آمد. وی دوره دبیرستان را در رشته تجربی فراگرفت و پس از آن، با حضور در کلاس‌های حمید سمندریان، به عرصه بازیگری پا نهاد. او با بازی در فیلم “آتش بس” به کارگردانی جلال مظفری، در کنار ستاره سینمای ایران، محمدرضا گلزار، شهرت و محبوبیت زیادی را به دست آورد.

مهناز افشار در یک دوره از زندگی خود با یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین، معاون وزیر دولت احمدی‌نژاد، ازدواج کرد و دختری به نام لیانا به دنیا آورد. اما به تازگی، او از همسرش جدا شده است.

مهناز افشار در حال حاضر در مسابقه استعداد یابی شبکه ام‌بی‌سی پرشیا به عنوان یکی از داوران فعالیت می‌کند

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا