اخبار ورزشی

شیخ جاسم قصد دارد از روند خرید منچستریونایتد کناره گیری کند

 

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چندین روزنامه انگلیسی به صورت روزانه در قالب یک بسته آموزنده از نقل و انتقالات گرفته تا اخبار سایر رشته ها به بررسی اخبار ورزشی کشور پرداخته اند.

بسته خبری امروز پنجشنبه 28 خرداد 1402 به شرح زیر است:

با:

* نیوکاسل برای جذب کیم مین محلمدافع تیم فوتبال ناپولی به رقیب جدی منچستریونایتد تبدیل شده است.

* طبق گزارش های منتشر شده در فرانسه، منچستریونایتد با به خدمت گرفتن اکسل موافقت کرده است دیازیمدافع موناکو نزدیک می شود.

* آرون رمزی تنها چند هفته پس از اعلام تمدید قرارداد یک ساله با این باشگاه خیر فرانسه می تواند تابستان این باشگاه را ترک کند.

روزانه تلگرام:

* شیخ جاسم احتمالا این هفته از روند خرید منچستریونایتد کنار خواهد رفت در حالی که این است که قطری چند روز پیش پنجمین پیشنهاد چند میلیون دلاری خود را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرد.

روزانه می رود:

* بر اساس وابستگی کیفیت بلینگهام به رئال مادرید، یک باشگاه بیرمنگام شهر که مدت هاست این هافبک انگلیسی را در اختیار دارد از این انتقال حدود 10 میلیون پوند به جیب خواهد زد.

* مامور فرانک کسیاخبار منتشر شده مبنی بر اینکه این هافبک به زودی از بارسلونا جدا خواهد شد را تکذیب کرد.

روزانه پست الکترونیکی:

* باشگاه استون ویلا آماده است تا بدنه مدیریتی خود را تقویت کند. سبیل دانه سویا اکنون هدف اصلی برای ایفای نقش در مدیریت نقل و انتقالات است.

* هم اینتر و هم ath میلان، فولارین بالون ظاهراً مهاجم آرسنال پس از گذراندن یک فصل درخشان به صورت قرضی در این باشگاه تحت نظر است. قوچ هااو تابستان امسال باشگاه لندنی را ترک خواهد کرد.

* حلقه کانته او قبل از انتقال احتمالی به تیم الاتحاد عربستان تست های پزشکی خود را در لندن انجام داد.

* سادیو یال بازیکن شماره یک لیست توماس شکاف این است که او قطعا بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، در حالی که لروی خشم و سرژ گنابری آنها احتمالا تابستان امسال قهرمان بوندسلیگا را ترک خواهند کرد.

* منچستریونایتد از جمله باشگاه هایی است که استعدادهای در حال رشد MLS را به رخ می کشد، برایان گوتیرزستاره خط میانی فعلی شیکاگو آتش مانیتورها

منچستر عصر اخبار:

* سنگ تراشی چوب سبزستاره محروم منچستریونایتد در هفته های آینده از تصمیم شیاطین سرخ در مورد آینده خود در این باشگاه مطلع خواهد شد.

بار:

* اندی ماری، یکی از بهترین تنیسورهای سوئیسی در عربستان سعودی، امیدوار است که وارد زمین تنیس شود و سرمایه گذاری کند، اما می گوید برنامه ای برای بازی در این کشور ندارد.

روزانه رکورد:

* نیجر اسکاتلند مشتاق خرید است سریال دسر متجاوز کرمونزا ایتالیا است اما این باشگاه نمی خواهد ستاره اش را بفروشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا