اخبار ارز دیجیتال

شیبا و دوج کوین زیر ذره بین کاربران با احترام به بیت کوین؛ پرتره نوبیتکس از رفتار کاربران رمزارزی در ایران

شیبا و دوج کوین زیر ذره بین کاربران با احترام به بیت کوین؛ پرتره نوبیتکس از رفتار کاربران رمزارزی در ایران – ارزدیجیتال

«۱۸۹۷ سال» این عدد مجموع زمان اسپری شده کاربران در سایت نوبیتکس، در طول سال ۲۳زادی می. علاقه‌مندان دنیای برای تعقیب این بازار سیر و سلوک دارند که از واکاوی آن‌ها نکات شیرین هم دستگیرمان می‌شود. به طور مثال کاربران، نوسانات قیمتی کدام رمزارز را بیشتر می کنند؟ در چه ساعاتی از شبانه روز برای خرید و فروش اقدام کنید؟ چه روزی از هفته نوبت دهی برای می‌رسد؟ اصلاً با چه مدل گوشی‌های وارد دنیای رمزارزها می‌شوند؟ گوشی به زنگ دریافت تغییرات قیمتی چه رمزارزی هستند؟ پاسخ همه این سوالات در گزارش سال ۲۰۲۲ نوبیتکس آمده است. این صرافی با 4.3 میلیون کاربر، پرتره دقیقی از بازار بازار ایران است که حاوی نکات خواندنی است و بخشی از آن را درباره رفتار کاربران بازار بازار رمزارز رمزارز ایران مرور می کند.

۱۸۹۷ سال در یک سال

کاربران نوبیتکس در سال ۲۰۲۲ در مجموع ۱۲۴ میلیون مرتبه به سایت این صرافی مراجعه کنند. آماری که نشان دهنده مرجعیت و فراگیر بودن سایت نوبیتکس در بین فعالان بازار رمزارز رمزارز . آمارهای ارائه شده سوی نوبیتکس نشان می دهد هرکدام از مراجعه به سایت نوبیتکس به مدت یک دقیقه طول کشیده و مجموع کاربران نوبیتکس در سال ۲۰۲۲ معادل ۱۸۹۷ سال سال زمان خود را را سایت نوبیتکس نوبیتکس اسپری. این نکته می‌دهد نوبیتکس علاوه بر ارائه ویژگی‌هایی برای و فروش رمزارز، ابزارهای مناسب برای و رصد این بازار به کاربران اختیاری می‌دهد که برای زمانی که گذرانی بیشتر کاربران را در این سایت قانع‌کننده بیشتر به نظر می‌رسانند.

پرچم بیتکوین بالاست

بیت‌کوین پرچمدار بازار رمزارزهاست. بررسی آمارهای ثبت شده توسط نوبیتکس نشان می دهد هر زمان این رمزارز محبوب می‌شود بازدید روزانه سایت نوبیتکس هم بیشتر می‌شود. حتی اکنون که بیشترین تعداد از دارایی های موجود در پول کاربران را تشکیل می دهند، مربوط به بیت کوین، بیشترین بازدید در بین صفحات بازار نوبیتکس است. به طور دقیق‌تر ۱vari. رمزارزهای شیبا، دوجکوین، تتر، اتریوم و کاردانو هم به ترتیب در رتبه‌های تخریه ٯ. این نشان می دهد که بسیاری از کاربران معتقدند صعود و سقوط رمزارزها تا حد زیادی از سر حرکات نمودار بیت کوین است.

شیبا، دوج کوین، فانتوم و دیگران

یکی از نوبیتکس هایی که در سال آینده به توجه کاربران، سفارش حد است. به طوری که این سال قابلیت سفارش ضرر ۱۲۰ هزار مرتبه فعال و ممانعت از ضرر و زیان کاربران را ندارد. بیشترین سهم شدن حد ضرر در روزهای پرنوسان دنیای مربوط به میم کوین شیبا ۱۵.۳ درصد است. دوج کوین با ۱۳.۸ درصد در رتبه های بعدی و بیت کوین، فانتوم اتری پشت سر آن ها قرار گرفتند.

ماجرای نیمروز

کاربران نوبیتکس خیلی میانه‌ای با ناهار طولانی و قیلوله ندارند چون هر روز ظهر شلوغ‌ترین ساعت برای سایت نوبیتکس است. آمار می‌گوید از ساعت ۱۱ تا ۱۵ بازدید از سایت نوبیتکس به نقطه اوج خود می‌رسد. در شب هم زمان نسبتاً شبیه ظهر است از ساعات نیمه شب تا بازارهای نوبیتکس ساعات خلوتی را تجربه می‌کنند. ترافیک سایت نشان می‌دهد کاربران در روزهای شنبه و بیشتر برای خرید و فروش در بازار رمزارز دارند. اوضاع در و دوشنبه‌ها هم بد نیست اما پنجشنبه‌ها خیلی رغبتی به دنیای رازآلود رمزارزها نشان می‌دهد. روزهای جمعه هم با تفاوت معناداری خلوت‌ترین روز برای سایت نوبیتکس است.

سیستم اندرویدی ها

انتخاب اول از نیمی از کاربران نوبیتکس برای حضور بازار رمزارز، اپلیکیشن اندرویدی موبایل. تعداد 51.56 درصد سفارش‌های موجود در اپلیکیشن اندروید، تعداد گوشی‌های اندرویدی را بیشتر از گوشی‌های است و به نسبت تعداد زیادی از کاربران از نسخه‌های وب نوبیتکس نوبیتکس استفاده می‌شود. 27.83 درصد سفارشات در وب سایت ثبت شده و سهم رابط API هم 27.44 درصد است. در هنگام عبور از بالای گوشی‌های اندرویدی، این نکته را می‌توان در بازدید از نوبیتکس در مقایسه با سال ۲۰۲۱ میلادی، تقریباً دو برابر افزایش داد. سیستم عامل سایت نوبیتکس از سه نوع اندروید، و و است که معادل.5 درصد، 21.1 درصد ۱۸.۱ درصد گزارش شده است.

در اپلیکیشن این امکان فراهم شده است که کاربران مورد علاقه خود را در صفحه اول کاربری‌شان لیست کنند و آن را زیر نظر بگیرید. کاربران در این بخش از شیبا، دوجکوین و ترون را زیر ذره بین ببرند. همچنین برای مثل شیبا، دوج کوین، بیت، تتر، اتریوم بیشتر از بقیه هشدارهای قیمتی ثبت کردند. این ویژگی کاربران را از رمزارز مورد نظر از محدوده قیمتی مورد نظرشان مشخص می‌کند. نکته قابل توجه کاربران بعدی با توجه به وجود قابلیت ایجاد پول برای یا برداشت ریالی، بیشترین تعداد پول را روی شبکه ترون و بعد از آن شبکه های بایننس چین و ایجاد اتریوم ایجاد می کند.

گزارش کامل نوبیتکس از سال ۲۰۲۲ را از این آدرس می توانید دریافت کنید.

موردی یافت نشد.


تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا