اخبار روز سینما

شکایت رسمی بازیگر مشهور بالیوود از منتقدانش!

آرادیا، دختر 11 ساله آیشواری رای و آبیشک باچان نیز خواستار رسیدگی به اخبار جعلی منتشر شده توسط رسانه های مطرح هند شد.

به گزارش پی ام آپ، بر اساس اسناد منتشر شده از سوی «آناند» و «نپاک»، وکلای آرادیا، برخی رسانه ها و کانال های یوتیوب به منظور سوء استفاده از شهرت آرادیا، روزانه مطالب کذب درباره «آرادیا باچان» منتشر کرده اند.

شکایت رسمی بازیگر مشهور بالیوود از منتقدانش!
با توجه به دادخواستی که به 10 نهاد از جمله برخی رسانه ها، وزارت الکترونیک، وزارت فناوری اطلاعات، گوگل و غیره مبنی بر جمع آوری اطلاعات از نویسندگان محتوای توهین آمیز و اخبار جعلی در 21 آپریل ارسال شده است. این موسسات موظف به ارائه لیست کاملی از نویسندگان و سازندگان این محتوا هستند و باید در دادگاه حاضر شوند.

«آرادیا باچان» از بدو تولد سوژه رسانه ها و کاربران اینترنتی بوده است، ظاهر او به دلیل اینکه مادرش یکی از بازیگران مشهور بالیوود بوده و همچنین لقب یکی از زیباترین زنان جهان را دارد مدام مورد قضاوت قرار گرفته است.

در طول سال ها، بسیاری از رسانه ها از چهره او به دلیل عدم شباهت کافی به مادرش انتقاد کرده و از آیشواریا رای به دلیل مدل موی یکدست دخترش و گرفتن مداوم دستان او در مراسم های مختلف انتقاد کرده اند.

برخی از رسانه ها و کانال های یوتیوب نیز با ایجاد شایعاتی مانند بیماری جسمی یا آسیب به پیشانی، به دو موضوع مادر آرادیا که مدام دستانش را می گیرد و چتری های آرادیا که در سال های اخیر به طور مداوم بازنشر شده است به حقیقتی در ذهن مردم تبدیل شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا