اخبار روز سینما

ماجرای عاشقانه آناهیتا همتی از فیلیپین تا ایران!/ عکس + فیلم

جزئیات عشق اول و آخر آناهیتا همتی را از اینجا ببینید.

آناهیتا همتی، با انتشار یک تصویر از همسرش، صفحه اینستاگرام خود را به‌روز کرد. او در یک استوری، عشق 20 ساله خود را به نمایش گذاشت. آناهیتا همتی، بازیگری است که در صنعت سینما و تلویزیون ایران فعالیت می‌کند و در تاریخ ۱ مرداد سال ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد. وی دیپلم رشته تجربی را دریافت کرده است و فعالیت هنری خود را از سن ۲۰ سالگی در حوزه تئاتر آغاز کرده است.

داستان عاشقانه با یک پسر فیلیپینی

آناهیتا همتی در مقاله خود می نویسد: سال 1383 در سن 31 سالگی تا سال 1386 زندگی او با الکساندر جی ریوسا نقطه طلایی زندگی او محسوب می شود، چیزی شبیه رویا، بسیار زیبا و درخشان…

به گفته این بازیکن؛ عشق این زوج سه سال طول کشید تا اینکه سرنوشت راهشان را جدا کرد.

عشق اول آناهیتا همتی از دنیا رفت

در نوشته خود، خانم بازیگر به این نکته اشاره کرده که سه سال ضربان قلب‌هایشان با هم تپیده است. این دوران بهترین و درخشانترین زمانهای زندگی او بوده است.

اگر “مرگ” آنها را از هم جدا نمی‌کرد، قرار بود با هم دوران بازنشستگی را تجربه کنند. طبق اشاره‌های آناهیتا همتی، آقای الکساندر اهل فیلیپین بوده و در سال ۱۴۰۰ در سن ۴۸ سالگی به دلایلی درگذشته است.

آناهیتا همتی

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد وی در سال 1352 از رشته علوم تجربی تهران فارغ التحصیل شد، از 20 سالگی بازیگری را آغاز کرد و در سال 1373 با سریال «دبیرستان حذرا» مقابل دوربین رفت.

شهرت او از سال 1392 با سریال خانه به دوش با بازی علی صادقی شروع شد و اغلب در پاسخ به دلیل ازدواج نکردن می گفت: «هنوز آدم ایده آلم را پیدا نکردم».


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا