اخبار روز سینما

شوخی خنده دار هوتن شکیبا با کت و شلوار قهوه ای برخی از سلبریتی ها و ستاره های هالیوود | «حبیب خایوی» جهانی شد

هوتن شکیبا با کت های قهوه ای با چهره های سرشناس و بازیگران مشهور جهان شوخی خنده دار کرد و آن ها را در کنار تیپ «لیسانسه ها» حبیب قرار داد. شکیبا تاکید کرد که حبیب لباس های خارج از زمان خود می پوشید.

به گزارش ریمینو، حبیب یکی او یکی از شخصیت های جذاب سریال لیسانسه ها بود که رنگ قهوه ای را خیلی دوست داشت. او همیشه کت و شلواری با این طیف رنگی می پوشید و خود را حبیب براون معرفی می کرد.

شکیبا در توضیح این عکس نوشت: اندازه هم نیستند اما می خواهند مثل حبیب باشند.

حبیب شخصیت تازه واردی بود که با وجود ظاهر بسیار بدش، خود را از همه برتر می دانست و فکر می کرد دخترها او را با یک دل دوست دارند نه صد دل. با پوشیدن کت و شلوارهای قهوه ای با کفش های کتانی سفید، او تبدیل به مظهر بدجنس شد.

حالا هوتن شکیبا با انتشار عکس هایی از بازیگران مطرح هالیوود با کت و شلوار قهوه ای به دفاع از حبیب پرداخته و نوشته است: «پسر حبیب را مسخره کردی، به کی آسیب رساند، می بینی حبیب از زمان خودش جلوتر بود».

هوتن شکیبا خاطره را زنده کرده است
شکیبا هم برای این عکس نوشت: حبیب اینو میپوشه بهش زن نمیدن ولی دست و پاشو میشکنند.

او زیر است یکی از روی عکس ها نوشت: حبیب اینو میپوشه زن نمیدن حالا دستش میشکنن. او زیر تصویر دیگری نوشت: حبیب آوانگارد و پیشرو بود. این کافی است یا باید دوباره ثابت کنم؟» زیر عکسی از جانی دپ با ژاکت و شلوار قهوه ای گشاد، نوشته است: «اندازه ندارند، اما می خواهند خوش اندام باشند».

چندین صفحه اینستاگرام این استوری ها را مسخره کردند و با زیرنویس های خنده دار آن ها را بازنشر کردند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا