اخبار روز سینما

شعر شبنم مقدمی در مدح فریماه فرجامی سینما بی رحم است اما تو برگرد

شبنم مقدمی در پی انتشار خبر غم انگیز به کما رفتن فریما فرجامی یکی از ستاره های مطرح سینمای دهه 60 و 70 در صفحه اینستاگرام خود نامه ای خطاب به این بازیگر نوشت و ضمن تمجید از بازی او از ظلم سینما گلایه کرد. و روابط در این زمینه انجام داده است.

به گزارش پی ام آپ، شبنم مقدمی نامه خود را با مروری بر آثار جذاب فریما فرجامی آغاز کرد و نوشت: شما من را نمی شناسید خانم، وقتی وارد میدان شدم از بدشانسی مصون شدید، در کنار شما کار می کنم. روی صحنه و جلوی دوربین ملاقات با شما ممکن نبود، شما مرا نمی شناسید، اما چرا من، شما را خوب می شناسم، شما را شگفت زده و متحیر دیده ام از «آفاق» درخشان «نرگس» بیشتر از صد بار سیصد بار “فروغ آزمون” “پرده آخر” با “ماه منیر” “مادر” در دوران مادری آنقدر اشک ریخته ام که نمی خواهم بگویم! آنقدر بی پناهان را جذب کرده ام. “مونس” “سرب” در خیال من که نمیپرسد نمیدانی چقدر آرزوی رسیدن را داری… من در تمام سالهای نوجوانی و جوانی شبیه تو را دیده ام چقدر شده ام. تمرین تو در ذهن من وجود نداشت.ممکن نبود مثل تو زیبا شوی، فقط میتوانست به تو نگاه کند و سپس تحسینت کند، نه تو نه تنها زیبا، بلکه باشکوه، باوقار و خاص هم هستی و این را روی صفحه نشان میدهد. در مرحله. تو در هر نقشی بهترین بودی.”

وی فراخوانی درباره کما نوشت و از ظلم سینما به ستارگانش گلایه کرد و ادامه داد: می گویند کما حالت عجیبی است بین این دنیا و آن دنیا و هر که در آن حالت باشد انگار ایستاده است. بین پلی که یک طرف است ما یک طرفیم و آنها رفته اند می گویند صدای ما را تا اینجا می شنوی خانم گوش می کنی خانم من سالها نگاهت کردم با دقت و با قصد یادگیری و از تو چیزهای زیادی یاد گرفتم.به جای تو بازیگری را یاد گرفتم.تو بهترین معلمی بودی که تا به حال شناختم.اما مختصات سینمای پرمدعای بیم رحم را با تلخی و وضوح یاد گرفتم که به طور عینی حتی از آن خارج می شود. ستاره هایش به باد فراموشی پس یاد گرفتم که زیاد به دنیای دروغت ایمان نیاورم با چشمان باز قدم بزن و هوشیار باش و اینها که گفتم برای من که هر چه دارم تکه تکه جمع کرده ام درس های کمی نبودند و با سختی برای من، برای زمان من، برای حرفه من.

مقدمی تاکید کرد که فرجامی هیچ چیز خوبی در این دنیا نمی بیند و با این حال آرزوی بازگشت و رویارویی با زندگی را دارد. در پایین نوشته بود: ممنون خانم، تا ابد قدردان آن خواهیم بود. دوست دارم برگردی دلت برای کسی تنگ نشده دوست دارم به این طرف پل برگردی، حتی اگر هیچ چیز خوبی در این دنیا و مردمش ندیده ای، اما دوست دارم که برگردی.»

فریما فرجامی اواخر خردادماه به دلیل سکته مغزی به بیمارستان رفت و در حال حاضر در کما و بیهوشی کامل به سر می برد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا