اخبار روز

شروع فروش ویژه ایران خودرو بدون قرعه کشی / هر کد ملی خودرو + مشخصات و لینک ثبت نام


به گزارش مانیبان؛ پیش فروش “ری را” از اردیبهشت ماه شروع می شود. همچنین فروش ویژه ایران خودرو مربوط به وانت دوگانه سوز آریسان از فردا فعال می شود. این خودرو به قیمت کارخانه و ظرف 90 روز تحویل متقاضیان می شود. قیمت ماشین قطعی است.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو تنها از طریق سایت این شرکت و به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضی موظف است با انتخاب نمایندگانی از محل سکونت خود نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید. پرداخت پیش پرداخت اولیه نقدی با کارت بانکی متقاضی جهت ثبت قرارداد ایران خودرو الزامی است.

برای هر نوع خودرو، هر فرد (با کد ملی مشخص و بالای 18 سال) فقط می تواند در یک دستگاه ثبت نام کند. هزینه حمل و نقل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه می شود.

متقاضی ثبت نام فروش فوری ایران خودرو در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مشخصات فنی خودرو (قطعه نیرو، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و …) که ناشی از الزامات اجباری شرکت باشد، این تغییر را می پذیرد. موظف به پرداخت هزینه های درج شده می باشد. همچنین در اطلاعیه فروش فوری ایران خودرو ده فجر آمده است. مسئولیت بیمه شخص ثالث به عهده مشتری می باشد.

انجام مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو به آدرس https://www.ikco.ir امکان پذیر است. تاثیری بر شرکت ایران خودرو نخواهد داشت.

این بخشنامه 4 اردیبهشت ماه فعال می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا