اخبار روز

شرط واگذاری زمین به خانواده های دارای 3 و 4 فرزند!/جزئیات

به گفته پی ام آپ، هادی عباسی معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بر اساس قانون جوانان، زمینی به مساحت 250 متر به خانواده های دارای سه فرزند روستایی (سومین فرزند متولد شده بعد از 24 آبان 1400) به صورت رایگان واگذار می شود، اظهار داشت: هزینه آماده سازی زمین، امکانات لازم فراهم خواهد شد. علاوه بر این برای ساخت زمین 550 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است تا این زمین ها در سریع ترین زمان ممکن ساخته شوند.

وی با بیان اینکه به خانواده های دارای 4 فرزند به شرط زیر 20 سال زمین رایگان داده می شود، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جوان بودن جمعیت، دولت تصمیم به تصویب قوانینی برای حمایت از این شرایط گرفته است. از جوانی جمعیت شروع شد و دولت مصمم به اجرای آن است.

وی تصریح کرد: در اقتصاد بحث بزرگترین سرمایه مطرح است. برخی معدن، نفت، موقعیت جغرافیایی و موارد مختلف را بزرگترین سرمایه می دانند، اما امروزه سرمایه انسانی از نظر دانشمندان اقتصاد جهان بزرگترین سرمایه اقتصادی است. متأسفانه در سال های اخیر به دلیل کوچ غربی ها به این کشور از این سرمایه انسانی محروم شده ایم و در وضعیت افول قرار گرفته ایم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا