اخبار خودرو

شرایط فروش 3 محصول ام وی ام و فونیکس اعلام شد – خرداد 1403

شرایط فروش 3 محصول ام وی ام و فونیکس اعلام شد - خرداد 1403

شرایط فروش 3 محصول ام وی ام و فینیکس به تازگی اعلام شده و فروش از طریق نمایندگی های رسمی این دو برند انجام می شود.

شرکت مدیران خودرو MVM و Phoenix شرایط فروش 3 محصول را اعلام کردند. با توجه به شرایط فروش اعلام شده دو محصول برند ام وی ام وجود دارد. کراس اتوماتیک X33 و ورزش آریزو 5 به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد و از محصولات برند فونیکس می باشد. تیگو 8 پرومکس ES به صورت نقد و اقساط ارائه می شود. امروز به شرایط فروش MVM توجه کنید. خرداد ماه از ساعت 15 از پرتال نمایندگی فعال می شود و شرایط فروش فونیکس از ساعت 16 بعد از ظهر باز می شود. نکته مهم در مورد این شرایط فروش این است که قیمت مصوب فعلی علی الحساب در نظر گرفته شده و قیمت نهایی قطعی نیست. این بدان معناست که مشتریان باید مابه التفاوت قیمت جدید را هنگام تحویل پرداخت کنند.

نام ماشین نام تجاری روش فروش قیمت علی الحساب شرایط زمان بندی فعال سازی فروش
کراس اتوماتیک X33 mvm پول نقد و کارمزد ۹۰۶، ۲۰۰، هزار ۱۵: ۰۰
ورزش آریزو 5 mvm پول نقد و کارمزد ۱,۰۹۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵: ۰۰
تیگو 8 پرومکس ES ققنوس پول نقد و کارمزد ۲,۶۰۹,۲۳۲,۱۰۰ ۱۶:۰۰

ویدیوی معرفی و مشخصات X33 Cross.

که در کراس ام وی ام X33 اتومات زیر کاپوت مجهز به موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربوشارژ است که مانند سایر موتورهای چری دارای فناوری AVL اتریش است. این موتور دارای حداکثر قدرت 112 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتن متر است. قدرت از طریق جعبه 9 سرعته مصنوعی CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

فیلم تست و بررسی Arizo 5 Sport

موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قادر به تولید حداکثر قدرت 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس CVT (با 9 دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود.

این خودرو به امکاناتی مانند سانروف برقی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، چرخ آلومینیومی 17 اینچی، چراغ های روشنایی روز، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، تهویه مطبوع برقی دستی، صفحه نمایش لمسی، پارکینگ سنسور و دوربین عقب مجهز شده است. ، کروز کنترل، فرمان برقی، شش ایربگ 10 نقطه ای، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، امکان استارت خودرو از ریموت، آینه های تاشو برقی و … مجهز به برقی رهبر ارکستر. گرمکن صندلی و صندلی های جلو.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا