اخبار خودرو

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد – اردیبهشت ماه 1403

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد - اردیبهشت ماه 1403

در تازه ترین بخشنامه منتشر شده توسط گروه بهمن، شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی با اولویت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بر اساس بخشنامه منتشر شده توسط بهمن موتور، فراخوان تکمیل وجه برای درخواستان سامانه یکپارچه فروش خودرو ب إ بر اساس این مشتریان فیدلی پرایم و دیگنیتی پرایم درون داخل انتخاب این خودروها فیدلیتی پرستیژ و دیگنی پرستیژ را قیمت اعلام شده انتخاب کنید. درخواستان می تواند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۰ خرداد نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام به صورت آنلاین اقدام کنید. لازم به ذکر است که این فراخوان قابل تمدید است که نمی خواهد.

در این طرح فیدلیتی پرایم (در دو تیپ ۵ و ۷ نفره)، فیدلیو تیپ ۵ و ۷ نفره، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ می شوند. جریمه جبران در اود زمان تحویل خودروها هم هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اولویت زمستان ۱۴۰۳

شرایط فروش دیلام شد - اردیبهشت 1403
شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد - اردیبهشت ماه 1403

مشخصات و ویدیو تست و بررسی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو TGDI مجهز است که خروجی های فنی ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. این دقیقا همان پیشرانه ای است دروه گیلاس مشابه تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم دیده بودیم. حتی دیگر تیپ فیدلیتی یعنی XB1 هم به همین پیشرانه مجهز است. قدرت در این ترکیب فنی از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد.

مشخصات و ویدیو تست و بررسی فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم جدید همچنان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با فناور ی AVL اتریش مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده فیدلیتی پرایم جدید ۶ سرعته دو کلاچه تَر است و فناوری گترا ک را دارد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا