اخبار خودرو

شرایط فروش اقساطی KMC X5 – اردیبهشت ماه 1403

شرایط فروش اقساطی KMC X5 - اردیبهشت ماه 1403

شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی را تعیین کرده است KMC X5 گفتن این شرایط فروش از دوشنبه 24 اردیبهشت ماه فعال خواهد شد.

KMC X5 یکی این یکی از محصولات جدید کرمان موتور است که جایگزین جک S5 در سبد محصولات کرمان موتور شده است. یک کراس اوور جمع و جور که طراحی مدرن تری دارد و می تواند در شرایط فعلی بازار خودرو فروش خوبی را تجربه کند. در حال حاضر کرمان موتور این خودرو را به مدت 18 و 24 ماهه به فروش می رساند. علاوه بر این، پیش پرداخت KMC ضرب الاجل KMC X5 از نظر فروش اقساطی اردیبهشت ماه 1403 نود روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند از ساعت 24 شروع کنند اردیبهشت ماه 1403 برای ثبت نام این خودرو. در حال حاضر مراحل خرید محصولات کرمان موتور از طریق نمایندگان این شرکت قابل پیگیری است.

رنگ های قابل سفارش با شرایط فروش اقساطی. KMC X5 خاص اردیبهشت ماه 1403 سفید، سیاه، خاکستری، قرمز، آبی و قهوه ای متالیک است. لازم به ذکر است با این شرایط فروش خودروها تا پایان مهلت اقساط در رهن شرکت باقی خواهند ماند.

شرکت کرمان موتور از ابتدای سال جاری شرایط فروش محصولاتی مانند KMC T9، Jack J4، Back X3 Pro، KMC J7، KMC A5 و KMC X5 را اعلام کرد و توانست آمار فروش بالایی را در اوایل سال 1403 به ثبت برساند. آمار تولید و رکورد تقاضای خرید، می توان پیش بینی کرد که KMCX 5 یکی یکی از پرفروش ترین محصولات کرمان موتور در سال جاری خواهد بود و ممکن است توجه بسیاری از مشتریان این شرکت را به خود جلب کند.

جزئیات شرایط فروش اقساطی KMC X5 ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی KMC X5 - اردیبهشت 1403
شرایط فروش اقساطی KMC X5 - اردیبهشت ماه 1403

فیلم معرفی موتور KMC X5 کرمان

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا