اخبار روز سینما

شخصیت ونسا فیسک در سریال Daredevil: Born Again حضور خواهد داشت

با انتشار ویدیوی جدید «آیلت زورر» بازیگر نقش «ونسا فیسک» در این سریال بازمی گردد. سریال Daredevil: Reborn (Daredevil: Rebirth) تایید شد.

این عدد در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون بوده است و در این سریال «آیلت زورر» در «وینسنت دن آفریو» با بازیگر «ویلسون فیسک» دیده شد. ساندرین هالت پیش از این جایگزین آیلت زورر برای نقش ونسا فیسک شده بود، اما تصمیم بر این شد که با تغییراتی که در تیم سازنده و فیلمنامه ایجاد شد، بازگردد. با این حال هنوز جزئیات بیشتری از نقش او در این سریال مشخص نیست و شاید ظاهر او به یک نقش کوتاه محدود شود.

در مورد این سریال بیشتر بخوانید هر آنچه در مورد Daredevil Rebirth می دانیم خواندن


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


شخصیت ونسا فیسک در فیلم Daredevil: Born Again

Daredevil: Born Again بازیگرانی چون آیلت زورر و وینسنت دن آفریو و همچنین بازیگران دیگری مانند چارلی کاکس در نقش مت مرداک، جان برنتال در نقش فرانک کسل یا پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، آلدن هنسون در نقش فاگی نلسون، آلدن هنسون در نقش ویلسون هستند. . آن واقع شده است. بنجامین دکس پویندکستر یا بولسی، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گاستون نیز در این نبرد حضور دارند.

عکس پشت صحنه سریال Daredevil Rebirth را در زیر مشاهده می کنید:

سریال Daredevil: Reborn

Daredevil: Born Again در سال 2025 در دیزنی پلاس اکران خواهد شد و داریو اسکارداپان، نویسنده The Punisher، تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. علاوه بر این کارگردان سریال «جاستین بنسن» و «ارون مورهد» هستند که پیش از این در سریال های مون نایت و لوکی کار کرده اند.

با این حال هنوز مشخص نیست که «ساندریان هالت» به طور کامل از سریال خارج شده یا نقش دیگری به آن داده شده است. این اثر بخشی از دنیای Defendersverse است و جهان سینمایی مارول را بازسازی می کند. در تصاویر پشت صحنه این سریال، آیلت زورر در نقش ونسا فیسک و گفتگو با وینسنت دن آفریو دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال Daredevil: Reborn چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا