اخبار روز

شخصیت شناسی از روی مشت دست! / آشکارسازی ویژگی های پنهان درونی با این تست!

به نقل از شما نیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، چگونه مشت خود را گره می کنید؟ نحوه ای که دستتان را مشت می کنید می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار کند. مطالعه‌ای که در مجله «شخصیت و تفاوت‌های فردی» منتشر شده است نشان می‌دهد افرادی که انگشت شست را بیرون می‌زنند، صمیمی‌تر و قاطع‌تر هستند. مطالعه دیگری که در مجله رفتار غیرکلامی منتشر شد، نشان داد که افرادی که انگشت شست خود را بیرون می‌کشند، بیشتر به‌عنوان کنترل‌کننده و قدرتمند شناخته می‌شوند.

در این تست شخصیتی مشت می توانید سبک های مختلف مشت و ویژگی های شخصیتی را بررسی کنید.

1. مشت با شست جلوی انگشت اشاره

اگر مشت خود را با انگشت شست روی انگشت اشاره گره کنید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که هوش بالایی دارید که می تواند به شما در کسب درآمد بیشتر، موفقیت تحصیلی و عملکرد خوب در کار کمک کند. بنابراین شما ممکن است برای حرفه های بسیار پیچیده مانند مهندس، جراح مغز و اعصاب، فیزیکدان و غیره مناسب باشید. با این حال، به لطف مهارت های ارتباطی قوی شما، گزینه های شما محدود نیست زیرا آماده هستید تا یک رهبر موثر باشید.

شما دارای سطح بالایی از اعتماد به نفس، گشودگی نسبت به تجربیات جدید و مهارت های سازمانی عالی هستید. شما همچنین ممکن است توانایی استدلال و پردازش اطلاعات برای حل یک مشکل را داشته باشید. شما می توانید جزو آن 1 درصد از جمعیت باشید که توانایی بهبود، کسب مهارت های جدید و تصمیم گیری هوشمندانه را دارند. شما برونگرا و دوستانه هستید.

2. مشت با شست که همه انگشتان را قفل می کند

شخصیت شناسی از روی مشت دست! / آشکارسازی ویژگی های پنهان درونی با این تست!

اگر انگشت شست خود را در یک مشت روی تمام انگشتان فشار دهید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که هوش خلاقانه بالایی دارید. شما تخیلی، پرشور، پیرو ملایم رویاهای خود، متفکر خلاق، شهود، باز برای یادگیری و کشف چیزهای جدید، خودآگاه، حساس و جسور به روش های غیر متعارف هستید.

شما این توانایی را دارید که ناملایمات را به فرصت تبدیل کنید. شما رنج از دست دادن، شکست و مبارزه را به عنوان کاتالیزوری برای تغییر خود، رشد شخصی و خلاقیت می بینید. اگر در استفاده از احساسات خود برای تولید شاهکارهای هنری مهارت دارید، ممکن است جلوتر از جمعیت باشید. ذهن آگاهی شما به شما کمک می کند در لحظه بمانید و در عین حال به ذهن شما اجازه می دهد تا عبارات هنری را کشف کنید. شما همدلی، شفقت، حافظه تقویت شده، درون نگری و خودتنظیمی دارید.

3. مشت باانگشت شست به داخل

شخصیت شناسی از روی مشت دست! / آشکارسازی ویژگی های پنهان درونی با این تست!

اگر انگشت شست خود را در تمام انگشتان فشار دهید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فوق العاده جذاب، مغناطیسی و کاریزماتیک هستید. نباید از دیدن افرادی که دور شما جمع شده اند تعجب کنید. آنچه مردم در مورد شما تحسین می کنند نگرش مثبت، صداقت، اعتماد به نفس، صبر، کنجکاوی، صراحت و رفتار تزلزل ناپذیر شماست.

شما این توانایی را دارید که بدون توجه به شرایط، خوب باشید. توانایی شما برای یافتن آرامش و قدرت حتی در محیط های دشوار یا چالش برانگیز شما را به فردی چالش برانگیز و در عین حال جذاب تبدیل می کند. رازهای شخصیت جذاب شما نشان می دهد که همیشه خندان، آرام هستید و به گذشته نمی اندیشید، آرام صحبت می کنید، باعث می شوید مردم نسبت به شما احساس خوبی داشته باشند، به دیگران علاقه نشان می دهید، از مردم تعریف می کنید، ارتباط برقرار می کنید. شما تماس چشمی برقرار می کنید، رویاها و سرگرمی های خود را دنبال می کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا