اخبار روز سینما

شباهت عجیب شبنم مقدمی با بازیگر معروف فرانسوی ماریون کوتیلارد [+عکس]

آخرینا تصویری منتشر شده، نشان دهنده شباهت بازیگر معروف به ماریون کوتیلارد غوغایی شده است. برای دیدن تصاویر شباهت عجیب شبنم مقدمی با بازیگر معروف همراه باشید.

تصویر شباهت بازیگر معروف فرانسوی و شبنم مقدمی دست به دست می شود. شباهت جنجالی بازیگر جذاب فرانسوی و بازیگر ایرانی باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است. خیلی از کاربران می‌خواهند بدانند شبنم مقدمی شبیه کدام بازیگر خارجی است؟

جهت دیدن تصاویر شباهت عجیب شبنم مقدمی با بازیگر معروف همراه ما بمانید.

شباهت عجیب شبنم مقدمی با بازیگر معروف فرانسوی

شبنم مقدمی و ماریون کوتیلارد شبیه به هم هستند

به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که شبنم مقدمی کنار یک بازیگر فرانسوی به نام ماریون کوتیلارد قرار دارد که این عکس را نشان می دهد که این دو بازیگر معروف شباهت عجیبی به هم دارند.

شبنم مقدمی در سال 1351 متولد شده است. شبنم مقدمی بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. شبنم مقدمی همچنین در رادیو با اجرای نمایش «خانه کاغذی» را سلبقه فعالیت دارد. شبنم مقدمی در فیلم‌های «به نام پدر»، «فرزند خاک» و «خاتون» بازی کرده است.

. وی همچنین تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل زن فیلم فیلم شبی که ماه کامل شد را دریافت کرده است.

شباهت دو بازیگر زن معروف ایرانی و فرانسوی

در زیر عکس شبنم مقدمی و ماریون کوتیارد را مشاهده می کنید.

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان 3 فروردین ماه متولد شده است. این بانوی مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات دارد و به علاقه زیاد به رشته بازیگری دوره های را در آموزشگاه آزاد نظر امین امین تارخ گذرنده است.

شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کردند. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است. این زوج در چند فیلم و سریال با ترکیب محبوب بازی کرده اند.

از سال 77 خانم مقدمی به صورت حرفه ای فعالیت های هنری را شروع کرده است. برنامه رادیویی‌ای در آن صدای شبنم مقدمی شنیده شد برنامه خانه کاغذی کاغذی خانه کاغذی خانه کاغذی خانه

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا