اخبار روز سینما

پسر سام درخشانی به طرز عجیبی شبیه خودش است/ تبریک تولد خاص این بازیگر به پسرش!/عکس

اینستاگرام سام درخشانی با انتشار عکسی از پسرش برسام به روز شد. این بازیگر تولد پسرش را تبریک گفته است.عمر من اول مهر با اومدنت شیرین شد، هر روز بادیدنت سرشار از عشق و انگیزه می‌شم و اینو بدون که قدر لحظات قشنگی که برام ساختی رو می‌دونم و با تمام وجودم ازت ممنونم..مطمئن باش که برات جبران میکنم، پسر شیرین و قشنگم تولدت مبارک.

ثمره زندگی او دختری به نام برکه که  آذر 96 در کانادا و پسرش “برسام” متولد 1 مهر 2019 در بیمارستان عرفان تهران متولد شدند

شباهت باورنکردنی پسر سام درخشانی به خودش

شباهت باورنکردنی پسر سام درخشانی به خودش / تولدت مبارک این بازیگر + عکس

سن سام درخشانی

سام درخشانی در سی و یکم تیر 1354 در تهران به دنیا آمد و بازیگر سینما و تلویزیون است.  فارغ التحصیل لیسانس علوم تجری و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر است از کلاس بازیگری شروع کرد و با سریال «خانه پدری» سال ۱۳۸۰ به شهرت رسید.

کودکی سام درخشانی

مادرش می گوید: سام در دوران کودکی اش هم شیطنت نداشت و به ما آسیب نمی رساند، پسرم آرام بود و از کودکی دوست داشت بازیگر شود، آنقدر به این آرزو فکر کرد که بالاخره به آن رسید.

همسر سام درخشانی

سام درخشانی در 26 خرداد در سال 1394 در سن 40 سالگی با بانو عسل امیرپور 32 ساله ازدواج کرد و سید محمد خاتمی برای این زوج خطبه عقد خواند.

آشنایی با سام درخشانی و همسرش

من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را به یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد، در آن مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا کرد. پس از مدتی خانواده های ما شروع به ملاقات با یکدیگر کردند و این باعث شد که ما با اخلاق و روحیه یکدیگر بیشتر آشنا شویم و در نهایت منجر به ازدواجمان شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا